آستانه تحمل مردم در جامعه پایین است/دستگاه‌ها در جلب اعتماد عمومی تلاش کنند
کد خبر: 3820985
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

آستانه تحمل مردم در جامعه پایین است/دستگاه‌ها در جلب اعتماد عمومی تلاش کنند

گروه سیاست و اقتصاد _ نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان اعتماد را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی خواند و گفت: آستانه تحمل مردم در جامعه پایین است و دستگاه‌ها باید برای جلب رضایت و اعتماد مردم تلاش کنند.

آستانه تحمل مردم در جامعه پایین است/دستگاه‌ها در جلب اعتماد عمومی تلاش کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امروز، 30 خردادماه  در دیدار مدیران و مسئولان قضایی استان زنجان با اشاره به میزان رضایتمندی مردم از دستگاه‌ها اظهار کرد: در مجموع گلایه‌ها از ادارات، به شکل مستقیم یا غیرمستقیم در اختیار بنده قرار می‌گیرد که در این میان دستگاه قضایی استان کم‌ترین شکایت و نارضایتی در بین آحاد جامعه را به خود اختصاص داده و کم‌خطاترین دستگاه است.
وی بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی نظام را اعتماد و رضایت مردم دانست و گفت: در بحث جلب اعتماد عمومی به نظام، ضریب رضایت مردم از هر دستگاه کلیت نظام را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و باید به این مهم توجه ویژه مبذول داشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: آستانه تحمل مردم در سطح اجتماع پایین است و در این راستا باید همه نهادهای مسئول در این زمینه مشارکت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.
آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه قضاوت از سخت‌ترین امور در دستگاه قضایی است، گفت: مجموعه نهادهای قضایی تاثیر به‌سزایی در رفع خصومت و ایجاد آرامش در میان مراجعه‌کنندگان دارد؛ چراکه مردم دستگاه قضایی را پناهگاه خود می‌دانند.
این مسئول با بیان اینکه شهید بهشتی برای همیشه در یادها ماندگار شده و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، یادآور شد: ریاست جدید دستگاه قضایی با انرژی مضاعف در این مجموعه حاضر شده و به همین دلیل روحیه امید و نشاط بر مجموعه حاکم شده است که امید می‌رود این مهم زمینه‌ساز تحولات بزرگ شود.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به کارگیری پابند الکترونیکی در میان محکومان استان، گفت: این مهم موجب جلب اعتماد عمومی به دستگاه قضا شده و آرامش نسبی را بر جامعه حاکم خواهد کرد.
انتهای پیام
captcha