دشمن به دنبال فرصت برای ضعیف کردن اعتقادات ملت ایران است
کد خبر: 3821012
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

دشمن به دنبال فرصت برای ضعیف کردن اعتقادات ملت ایران است

گروه شهرستان‌ها - امام جمعه شهرستان تایباد گفت: دشمنان نظام مقدس اسلامی به دنبال تضعیف اعتقادات و سست کردن ایمان ملت ایران هستند و اتحاد و همبستگی مردم این خواب را بر چشمان آنان حرام کرده است.

دشمن به دنبال فرصت برای ضعیف کردن اعتقادات ملت ایران است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی که امروز 30خردادماه در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: این شهرستان هم از لحاظ بافت مرزی و هم تلفیقی بودن حساسیت خاصی برای دشمنان دارد و از هیچ فتنه‌ای برای برهم زدن وحدت مسلمانان کوتاهی نمی‌کنند، برگزاری مراسم ملی و مذهبی با وحدت و انسجام راهی برای خنثی کردن نقشه شوم دشمنان است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های منسجم در روز شهادت امام جعفرصادق(ع) و برنامه‌های دهه کرامت افزود: بهتر است برنامه‌های اجراشده به صورت محوری و با کیفیت همراه باشد، در این زمینه باید از موازی‌کاری پرهیز شود و تمام مساجد و هیات‌های مذهبی برنامه‌های متنوع و هماهنگ باهم برگزار کنند.

خطیب جمعه تایباد بر ترويج فرهنگ صحيح عزاداری توسط مديران هيات‌های مذهبی تاكيد كرد و گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود و سواستفاده فرصت‌طلبان برای برهم زدن باورهای اسلامی باید با نظارت بر عملكرد مداحان، از ترويج خرافه و بدعت‌ها در مراسمات عزاداری خودداری كرد.

در ادامه فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: این فرماندهی بیش از 200 خانوار دارد که در تمام برنامه‌های ملی و مذهبی شهرستان حضور فعال دارند. همچنین در تمام پاسگاه‌ها و گروهان‌های مرزی برنامه‌های متوع مذهبی با حضور سربازان و نیروهای کادر برگزار می‌شود.

سرهنگ کاظم صمدی بیان کرد: ایجاد امنیت اولویت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است اما برای برقراری امنیت بهتر تقویت اعتقادات مذهبی واجب بوده و این مهم در مجموعه فرماندهی هنگ مرزی تایباد به خوبی حمایت می‌شود.

گفتنی است، هریک از اعضا نظرات خود در خصوص برگزاری برنامه‌های متناسب با این دو مناسبت را ارائه کردند.

انتهای پیام

captcha