پایان کار جراحان پلاستیک مرهم با 120 جراحی رایگان ناهنجاری صورت در نیشابور
کد خبر: 3821058
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

پایان کار جراحان پلاستیک مرهم با 120 جراحی رایگان ناهنجاری صورت در نیشابور

گروه سلامت ــ جراحان پلاستیک مرهم در نیشابور با 120 عمل جراحی و ویزیت رایگان 900 بیمار دارای ناهنجاری‌های صورت به کار خود در بیست و پنجمین سفرشان پایان دادند.

پایان کار جراحان پلاستیک مرهم در نیشابور با 120 جراحی رایگان ناهنجاری صورتبه گزارش خبرنگار ایکنا، عصر روز گذشته، ۳۰ خردادماه، تیم جراحی پلاستیک مناطق محروم مؤسسه ملی مرهم با انجام ۱۲۰ جراحی رایگان، شکاف کام، لب شکری و ناهنجاری‌های صورت به کار خود در بیست و پنجمین سفرشان، پایان دادند.

این تیم جراحی به سرپرستی عبدالجلیل کلانتر هرمزی، پیش از انجام عمل‌های جراحی، ۹۰۰ ویزیت رایگان شامل؛ ۶۰۰ ویزیت الکترونیک و ۳۰۰ ویزیت حضوری در نیشابور انجام دادند.

همچنین ۲۲ نفر از بیماران به دلیل نبود امکانات لازم جراحی به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد و ۱۷ نفر به بیمارستان ۱۵ خرداد تهران منتقل شدند.
 
گروه طب فیزیکی و توانبخشی تیم مرهم به سرپرستی رحمت‌الله حافظی با ۳۵۰ ویزیت کلی بیماران اسکلتی و عضلانی و ارجاع آنان به مراکز درمانی به کار خود پایان دادند.
 
به گزارش ایکنا، تیم مؤسسه ملی مرهم عصر روز سه‌شنبه، 28 خردادماه، با ورود به نیشابور کار خود را در بیمارستان حکیم و درمانگاه عطار این شهرستان آغاز کرده بودند.
 
انتهای پیام
captcha