صدور احکام سنگین برای برهم‎زنندگان نظم عمومی
کد خبر: 3821086
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

صدور احکام سنگین برای برهم‎زنندگان نظم عمومی

گروه اجتماعی ــ دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد به صدور احکام سختگیرانه برای مجرمان اشاره کرد و افزود: برای برهم‎زنندگان امنیت و نظم عمومی احکام سنگینی صادر می‌شود.

صدور احکام سنگین برای برهم زنندگان نظم عمومیبه گزارش ایکنا از لرستان، سعید رازانی، دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد، روز گذشته، 30 خردادماه در آستانه هفته قوه قضائیه در نشست خبری رئیس‌کل دادگستری لرستان و مدیران دستگاه‌های تابعه در استان که در  دادگستری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: به‌طور جدی پیگیر کارهای پُل‌های شهرداری هستیم.
وی احکام قضایی را برای برهم زنندگان امنیت عمومی سختگیرانه و بازدارنده دانست و با اشاره به این‌که ۵ سال حبس برای حمل سلاح کلاشینکف صادر شده است، گفت: به‌خاطر سرقت احشام یک فرد ۱۲ سال در زندان است و در موردی دیگر متخلفان تیراندازی که فیلم آن در فضای مجازی پخش شد به ۱۰ سال حبس محکوم شدند.
رازانی به درگیری جنوب شهر خرم‌آباد گریزی زد و افزود: در جریان این درگیری ۵۰ نفر بازداشت شدند و سختگیری‌ها در این حوزه بسیار بالاست.
دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد ادامه داد: در برخورد با کسانی‌که نظم عمومی را به هم می‌زنند هیچ گونه کوتاهی نخواهد شد و شدیدترین برخوردها را خواهیم داشت.
وی با تاکید بر این‌که عدم حضور به‌موقع نیروی انتظامی در صحنه جرم و درگیری پیگیری می‌شود، تصریح کرد: عوامل انتظامی باید به‌موقع در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام

captcha