افتتاح دفاتر جدید خدمات الکترونیک قضایی در سمنان
کد خبر: 3821108
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

افتتاح دفاتر جدید خدمات الکترونیک قضایی در سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان سمنان از افتتاح دفاتر جدید خدمات الکترونیک قضایی برای دسترسی بیشتر مردم به خدمات قضایی در این استان خبر داد.

افتتاح دفاتر جدید خدمات الکترونیک قضایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، حجت‌الاسلام محمدتقی جلالی، رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان سمنان شب گذشته، 30 خردادماه  در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان، ایجاد فرصت‌هایی برای رسیدگی به مسائل، مشکلات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی اعم از دادگستری و سازمان‌های تابعه را ازجمله برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

وی همچنین حضور مسئولان قضائی استان و شهرستان‌ها در محل اقامه نماز جمعه و پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان، افتتاح دفاتر جدید خدمات الکترونیک قضائی برای دسترسی بیشتر مردم به خدمات قضائی، بازدید از زندان‌ها و رسیدگی به درخواست‌های مدد جویان، و ارائه گزارش اقدام‌های صورت گرفته با استفاده از رسانه‌ها را ازجمله برنامه‌های اینهفته عنوان کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان سمنان ادامه داد: با همکاری و هماهنگی معاونت‌های منابع انسانی و مالی دادگستری، کتب و منابع حقوقی با برپایی غرفه‌های نمایشگاه انتشارات قوه قضائیه در شهرستان‌ها در دسترسی حقوقدانان و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

جلالی افزود: برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه با همکاری تمامی حوزه‌های قضائی و دادگستری‌ها در استان و ادارات تابعه قوه قضائیه ازجمله بازرسی کل استان، ثبت اسناد و املاک، زندان‌ها، سازمان قضائی نیروهای مسلح، پزشکی قانونی و اداره کل تعزیرات حکومتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha