راه‌اندازی کانال «با زائران حج ۹۸»/ حجاج گیلانی اوایل مرداد اعزام می‎شوند
کد خبر: 3821119
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

راه‌اندازی کانال «با زائران حج ۹۸»/ حجاج گیلانی اوایل مرداد اعزام می‎شوند

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت گیلان از راه‌اندازی کانال ارتباطی سازمان حج و زیارت با زائران حج تمتع سال ۹۸ خبر داد و گفت: نخستین کاروان گیلان دوم مردادماه ۹۸ اعزام خواهد شد.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ از راه‌اندازی کانال ارتباطی سازمان حج و زیارت با زائران حج تمتع سال 98 خبر داد و اظهار کرد:‌ کانال «با زائران حج 98» به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به زائران حج در پیام‌رسان داخلی «بله» از اردیبهشت‌ماه امسال راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه زائران حج تمتع 98 می‌توانند با عضویت در این کانال تازه‌ترین و به‌روزترین اطلاعات در خصوص برنامه‌های اجرایی حج تمتع را کسب کنند، افزود: روابط عمومی سازمان حج و زیارت همه‌ساله به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به زائران و خانواده‌های آنها و آگاه‌سازی زائران در رابطه با برنامه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی مدونی را در پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت و فضای مجازی انجام می‌دهد.

مدیر حج و زیارت گیلان اطلاع‌رسانی هرچه بهتر، جامع‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر به زائران حج را یکی از اهداف راه‌اندازی کانال «با زائران حج 98» دانست و تصریح کرد:‌ زائران حج امسال برای عضویت در کانال مذکور می‌توانند به لینک «https://ble.im/bazaeran» مراجعه کنند.

فعال یادآور شد: همچنین زائران و خانواده‌های آنان نیز می‌توانند اطلاعات لازم مربوط به قبل، طول و بعد از موسم حج را از کانال ذکر شده و پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت به نشانی «hajnews.ir» کسب کنند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های حج تمتع امسال از 17 تیرماه جاری آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: نخستین کاروان گیلان دوم مردادماه 98 اعزام خواهد شد.

این مقام مسئول ظرفیت گیلان در حج امسال را 470 نفر دانست و متذکر شد: گیلان در حج تمتع 98 چهار کاروان مدینه‌قبل دارد که دو کاروان از رشت، ‌یک کاروان از آستانه اشرفیه و یک کاروان از لنگرود اعزام می‌شود.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه سال گذشته 475 زائر گیلانی به حج تمتع اعزام شدند، گفت: کاروان‌های حج تمتع گیلان در سال گذشته مدینه‌قبل بودند، یعنی زائران ابتدا به مدینه و سپس به مکه مشرف شدند.

انتهای پیام

captcha