پیام سرنگونی پهپاد آمریکایی برای جبهه مقاومت/ حجاب و عفاف مرزهای حریم عمومی و خصوصی را تعریف می‌کند
کد خبر: 3821125
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
خطیب جمعه تهران بیان کرد:

پیام سرنگونی پهپاد آمریکایی برای جبهه مقاومت/ حجاب و عفاف مرزهای حریم عمومی و خصوصی را تعریف می‌کند

گروه سیاسی ــ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به ساقط شدن پهپاد متجاوز آمریکایی در حریم هوایی کشور، گفت: جبهه مقاومت اسلامی با این اتفاق، پیام جدیدی دریافت کرد و باعث شور و نشاط و قوت قلب آن‌ها شد و آن‌ها هم با همین روش مقاومت فعال خود را ادامه خواهند داد و برای ملت عزیزمان هم پیام اقتدار، عزت، امنیت و مقاومت به همراه داشت.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، امروز 31 خردادماه، در خطبه‌ اول نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: جامعه انقلابی دارای ویژگی‌ها و اخلاق خاص خودش است که با عنوان عمومی تقوای الهی تعریف می‌شود. شایسته است با یک نگاه آسیب‌شناسانه به محیط اجتماعی و محیط زیست عمومی، محورها و موضوعاتی را که با تقوای الهی مطلوب فاصله دارد شناسایی کنیم و در یک همیاری و اقدام ‌جمعی برای ارتقای سطح تقوای عمومی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین جلوه‌های تقوا در جامعه ایمانی و انقلابی، موضوع حجاب و عفاف است. مسئله حجاب و عفاف یک حکم پرحکمت الهی، مترقی، بدیع، ریشه‌دار، فراتر از مکان و زمان، تأمین‌کننده سعادت جامعه و فرد، خانوده‌ساز، جامعه‌پرداز، جاری در همه ادیان، مورد اقبال همه امت‌ها و نص صریح و مؤکد قرآن در سوره مبارکه نور، احزاب و سایر آیات و در مجموعه گسترده‌ای از کلمات اولیای خداست.

حاج علی‌اکبری اظهار کرد: در قرآن موضوع حجاب و عفاف در مجموعه‌ای از تأکیدات پیچیده شده است؛ لفظی و معنوی. گاهی علاوه بر اینکه حکم گفته شده حکمت آن هم بیان شده است. از مجموعه این تأکیدات در قرآن، کلمات اولیای خدا، فرهنگ اسلام ناب، جایگاه شگرف، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز حجاب و عفاف در زیست جمعی جامعه بشری و مخصوصا جامعه اسلامی شناخته می‌شود.

خطیب جمعه تهران بیان کرد: اگر به این حکم مترقی توجه کنیم تأمین‌‌کننده احترام و حق شرافت بانوان، حق زن بودن و ارتقای منزلت انسانی بانوان در محیط زندگی جمعی است. نکته بسیار زیبا این است که در کنارهم قرار گرفتن دو واژه حجاب و عفاف کنار هم دقیق و درست است که تأمین‌کنده حق حضور اجتماعی و نقش‌آفرینی اجتماعی بانوان است.

وی تأکید کرد: اساساً مسئله حجاب و عفاف تجویزهای ویژه‌اش به زمینه‌سازی برای حضور مؤثر و پیش‌رونده برای زنان در زندگی اجتماعی است. از طرف دیگر حجاب جسم زن را محجوب می‌کند تا حقیقت انسانی، زیبایی‌های فکری و اخلاقی او تجلی پیدا کند.

حاج علی‌اکبری بیان کرد: حجاب و عفاف تأمین‌‌کننده حق زیست انسانی برای بانوان است و زن مؤمن باحجاب و عفافش به صراحت اعلام می‌کند که من نه طعمه برای مردان هوسباز هستم و نه متاعی که در نگاه ابزاری جیب سوداگران و تاجران را پر کند.

وی با بیان اینکه حجاب تأمین‌کننده احترام به حقوق عمومی انسان‌هاست، گفت: معیار زیست انسانی این است که حریم خصوصی و عمومی تعریف شود. اگر حریم خصوصی به حریم عمومی کشیده شود بنیان‌کن است و اگر حریم عمومی به خصوصی برسد آسیب‌زاست. حجاب و عفاف مرزهای حریم عمومی و خصوصی را تعریف می‌کند تا زندگی مردم از سطح مبادلات حیوانی به سطح عالی مبادلات انسانی و الهی ارتقا پیدا کند.

خطیب جمعه تهران یادآور شد: حجاب و عفاف از هوش معنوی و طهارت ملکوتی بانوان صیانت می‌کند و سرمایه آنها را در اختیار ارتقای عمومی جامعه انسانی قرار می‌دهد. حجاب آتشفشان هیجانات جنسی را مهار می‌کند تا انسان‌ها اعم از مرد و زن، امکان رشد عقلانی و فکری داشته باشند چنانکه بی‌حجابی، بدحجابی و بی‌عفتی غلیان هیجان جنسی را در پی دارد و وقتی این سیل راه بیفتد هم بلوغ زودرس می‌آورد و هم محیط اجتماعی را غریزی و حیوانی می‌کند.

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف پشتوانه بسیار محکمی برای سالم‌سازی محیط اجتماعی و حفظ سرمایه بسیار بزرگ خانواده است. هم ساخت خانواده، هم صیانت از خانواده و هم تعالی خانواده با موضوع عفاف و حجاب گره خورده است. اگر بخواهیم خانواده‌سازی مطلوب داشته باشیم و اگر بخواهیم خانواده‌های‌مان از مخاطره‌ها حفظ شود و زمینه تعالی خانواده‌ها فراهم شود، حجاب و عفاف نقش اساسی و پیش‌برنده در هر سه مرحله دارد.

حاج علی‌اکبری تصریح کرد: حجاب برای مردان محدودکننده آزادی‌های مخاطره‌آمیز آن‌هاست و برای زنان مصونیت‌بخش و آزادکننده سرمایه‌های انسانی آن‌ها و حفظ‌کننده آن‌ها در برابر انواع و اقسام آزارهاست.

خطیب جمعه تهران ابراز کرد: از یک منظر دیگر هم به این موضوع می‌توان پرداخت. اجرای این حکم مؤکد الهی و سعادت آفرین که هم سعادت جامعه بانوان را تأمین می‌کند و از رهگذر صیانت هویتی بانوان جامعه مردان ما را هم حفظ می‌کند و اسباب سلامت روحی، عاطفی و فکری آن‌ها را فراهم می‌کند و نسل شایسته را تربیت می‌کند در عصر و روزگار ما و در جامعه انقلابی و ایران پس از انقلاب اسلامی و وارد شده به چله دوم زیست مبارکش، یک تأکید مضاعفی پیدا می‌کند.

وی افزود: دستگاه استکباری برای شکستن اراده راسخ ملت ایران و رخنه در اراده ملی ایرانیان، که تصمیم گرفته به سوی حیات طیبه قدم بردارد و سایر ملت‌ها را هم به آن دعوت کند، وارد یک نبرد هویتی با ملت ما شده و برای به مخاطره انداختن هویت ملت ایران نمادهای هویتی ما را نشانه رفته و در بین نمادهای هویتی ملت ما سرمایه‌گذاری فوق‌العاده عظیم و شگفت‌انگیزی را برای ترویج ولنگاری، بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه ما انجام داده است. آن‌ها هم در جنگ شناختی سیلی از شبهه‌ها را متوجه این حکم الهی کرده و هم در جنگ رفتاری مروج رفتارهای مستهجن با استفاده از همه فناوری‌ها و ظرفیت‌ها شده و این یک واقعیت است.

وی با بیان اینکه سرمایه ویژه هویتی ملت ما حیا و نجابت ایرانی است، گفت: ملت عزیز ما را مردمان جهان به عنوان یک ملت عفیف، نجیب، خانواده‌دار و خانواده‌دوست می‌شناسند و این مزیت ملت ماست. دشمن می‌داند اگر حیای ایرانی را هدف قرار دهد خانواده را هدف گرفته و اگر خانواده در ایران تضعیف شود مؤلفه اصلی قدرت ملی ایرانیان تضعیف شده و درهم شکسته است و این را خوب درک کرده‌اند. بنابراین راهبرد جدی، قطعی، همیشگی و بدون وقفه جبهه استبکار در نبرد هویتی با قصد استحاله هویت دینی و ملی ایرانیان عبارتست از اینکه ولنگاری فرهنگی، بی‌حیایی، بی‌عفتی و هرزگی جنسی را در جامع را دامن بزنند و در دستورکار خودشان قرار بدهند.

حاج علی‌اکبری تصریح کرد: شیاطین و شیطان بزرگ و اتاق‌ فکرهای شیطانی در این زمینه فوق تخصص دارند و هم این را می‌خواهند و هم در انجام و تحقق این راهبرد فوق تخصص دارند. یعنی خود جامعه غربی و آمریکایی سال‌هاست با تمام پوست و خون‌شان از دست رفتن خانواده را به خاطر ولنگاری‌های جنسی تجربه کردند و نخبگان‌شان این را می‌گویند، چون حریم خصوصی و عمومی در هم آمیخته شد، اما در قرن‌ها پیش خود این جوامع این قدر بی‌عفت و آشفته نبودند.

خطیب جمعه تهران اضافه کرد: آنها به نجابت، حیا و عفت بانوان و خانواده ایرانی حسادت و رشک می‌برند چون سال‌هاست این‌ها را از دست داده‌اند و دیگر به این زودی‌ها این خسارت را نمی‌تواند جبران کنند. به نص قران کریم آن‌ها به داشته‌های شما حسودی می‌کنند چون می‌بینند شما خانواده، اصالت، نجابت، حیا و زیست عفیفانه دارید.

وی اظهار کرد: نکته دوم و اساسی این است دنیای استکبار و دشمنان ما تجربه تاریخی را برای رویارویی با تمدن اسلامی در اختیار دارند. آنان با همین راهبرد توانستند تمدن فراهم‌شده چند قرنی مسلمانان را که در اسپانیا و اندلس پرافتخار و سربلند بود متلاشی کنند. لذا رهبر حکیم و عالیقدر ما سال‌ها پیش یادآوری کردند دشمن درصدد اندلسی کردن ایران است و این ماجرای عادی نیست و آن‌ها در اتاق‌های فکر شیطانی‌شان جمع‌بندی کردند که اگر بخواهیم ملت ایران را مهار کنیم و اراده ملی آن‌ها را در هم بشکنیم راهش این است که آنها را به بی‌بندوباری و بی‌عفتی آلوده کنیم و تصمیم هوشمندانه‌ای گرفتند.

حاج علی اکبری تأکید کرد: بنابراین در این میدان خطیر و سرنوشت‌ساز حجاب و عفاف زنان و دختران ما و حجاب و عفاف مردان و پسران ما را هم حتی به عنوان نماد اصلی هویت برافراشته ملت ایران هدف قرار دادند. حال که این حکم پرحکمت، مؤکد و سعادت‌آفرین الهی از یک‌سو و این طراحی خطرناک دشمن از سوی دیگر متوجه ماست، جامعه ما باید وارد یک فضای جدیدی در ارتباط با این عنصر مهم و اساسی شود.

وی ادامه داد: کسانی که مسئله حجاب و عفاف را در حد یک مسئله شخصی، سلیقه‌ای و مربوط به زیست فردی تقلیل می‌دهند چه بخواهند چه نخواهند، در جدول دشمن کار می‌کنند و باید حواسشان را جمع کنند زیرا این یک مسئله راهبردی است. نگاه ما در درجه اول باید به این موضع براساس آن هوش قرآنی و وحیانی و فهم درست ملت عزیزمان باید به یک نگاه راهبردی ارتقا کند تا از خانواده، شخصیت زن مسلمان و سیمای عمومی جامعه صیانت شود. چهره جامعه ما با لباس، حجاب و پوشش و رفتارهای عفیفانه اسلامی می‌شود و الا ممکن است کسی از بیرون نگاه کند و بگوید این‌ها در بعضی موارد چه فرقی می‌کند و متأسفانه ما گرفتار بعضی نگاه‌های تقلیل‌گرایانه شدیم.

خطیب جمعه تهران ابراز کرد: حجاب سنگر هویت ملی ماست. ایرانیان باهوش، فهیم و بابصیرت برای این سنگر قرن‌ها سرمایه‌گذاری کردند و با مأموریت‌های شناخته و ناشناخته استکبار جهانی و جریان رضاخانی و محمدرضایی که سرمایه‌گذاری جدی برای آسیب زدن به این سرمایه بزرگ کردند، مقاومت و مبارزه کردند و زنان و بانوان جامعه ما باشکوه‌ترین، عزتمندانه‌ترین و افتخارآمیزترین نوع حجاب و عفاف را در انجام این حکم الهی انتخاب کردند که همان چادر است و به تعبیر زیبای رهبر عزیزمان این انتخاب ایرانی در انجام آن وظیفه الهی است.

حاج علی‌اکبری ادامه داد: اینجا آیه کریمه «وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ وَلا تَعاوَنوا عَلَى الإِثمِ وَالعُدوانِ» بالای سر همه ما قرار می‌گیرد. ما در این زمینه نیازمند یک تعاون ملی برای شکل دادن این مقاومت سراسری در برابر این تصمیم خطرناک استکبار جهانی هستیم.

وی اضافه کرد: اولین خطاب ما متوجه جوانان عزیز میهن است و مخاطب من وجدان زلال و مصفای جوان عزیز ایرانی است. هم پسران و مخصوصاً دختران جوان عزیزمان مخاطب ما هستند. آن‌هایی که در نگاه اول می‌بینید پوشش‌های متفاوتی دارند و باید خودشان به میدان بیایند. شما جوانان عزیز که امید اسلام، قرآن، امت و امام برای ساخت چله دوم انقلب اسلامی و تحقق آرزوهای بزرگ ملت ایران هستید؛ شمایی که شب قدر حضور دارید، در مجالس حسینی هستید و عاشق ایران، اسلام و رهبر عزیزتان هستید و این‎ها را با همان پوشش متفاوت بارها ابراز کردید، باید به میدان بیایید. شما که در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها حاضر می‌شوید در این عرصه خطیر خودتان باید به میدان بیایید و حجاب را دوباره ببینید.

خطیب جمعه تهران بیان کرد: جامعه عزیز دانش‌آموز و دانشجو و سایر جوانان ما باید از خودشان سؤال کنند چرا اسلام و قرآن این قدر نسبت به حجاب و عفاف تأکید می‌کند. این حکم الهی است. باید از خودشان بپرسند چرا دشمن قسم‌خورده ملت ما برای از بین بردن حجاب و عفاف در ایران اینقدر سرمایه‌گذاری می‌کند؟ چرا شهدای عزیز ما که پیشگامان ملت ما در تحقق حیات طیبه هستند، در اکثر وصیتنامه‌ها می‌نوشتند خون من حجاب تو و به حجاب شما به اندازه خون خودشان قیمت می‌دادند.

وی ابراز کرد: دیدید که حتی این شهدای عزیز مدافع حرم چگونه درباره این موضوع مهم و حساس صحبت می‌کنند. شهدا باهوش‌ترین‌ و برگزیدگان ملت ما هستند که عمق خطر را می‌فهمند. بنابراین خطاب اصلی ما به خود جوان‌هاست؛ جوان‌هایی که می‌دانم حضرت زهرا(س) را مادر خودتان و امام علی(ع) را پدر خودتان می‌دانید و عشق علی(ع) و فاطمه (س) در دل‌های شماست. به شما عرض می‌کنیم به عنوان میراث مادری به حجاب و عفاف نگاه کنید. آرامش قلبی، سلامت جسمانی، بهداشت روحانی و عاطفی و هم شکوفایی استعدادهای عظیمی که در شما جوانان عزیز است در پرتو رعایت این مصداق ویژه تقوای الهی است.

حاج علی اکبری ادامه داد: اگر نمی‌دانید ‌بروید مطالعه کنید، اگر سؤال دارید بپرسید، اگر از این مخاطرات غافلی خودتان را متنبه کنید، اگر عادت کردید عادت غلط را باید اصلاح کرد، اگر روش خاناودهگی شما این‌گونه است اگر آن روش غلط است باید روش درست را انتخاب کرد، اگر جوّ محیطی و رسانه‌ای شما را احاطه کرده باید به خودتان بیایید، اگر از من و امثال من دلخور هستید که خیلی وقت‌ها این دلخوری‌ها از رفتار ما و فلان کارگزار و از فلان برخورد به اسم امر به معروف و نهی از منکر شده به جاست، اما این دلخوری سبب نمی‌شود یک راه خطرناک را ادامه دهید.

وی اظهار کرد: شما جوان این ملت هستید و متعلق به این میراث و تمدن هستید و جوان عصر انقلاب هستید. چشمان‌تان را باز کنید و ببینید در دنیا چه خبر است. به بانوان ارجمند و عزیز کشور عرض می‌کنم در این جهاد مقدس خودتان به میدان بیایید. به مردان غیور عرض می‌کنم غیرت‌تان را تقویت کنید و به میدان بیایید. در کنار این مخاطبه اصلی باید خانواده‌های عزیز را مخاطب قرار داد. خانواده‌ها در این زمینه چرا کم‌کاری می‌کند و امر را آسان گرفتند و این حکم محکم الهی را دست کم گرفتند. خانواده‌ها هم باید برای تأمین سعادت دنیا و آخرت فرزندان‌شان این مسئله را دوباره بخواند و ببینند.

خطیب جمعه تهران خطاب به نخبگان جامعه گفت: چرا شما کوتاهی می‌کنید و به وظیفه خودتان عمل نمی‌کنید. شما که خوب می‌دانید چرا نمی‌نویسید و محصولات درجه یک تولید نمی‌کنید؟ هنرمندان، شعرا، اهل قلم، گویندگان کجا هستند. همه باید به وظیفه خود عمل کنند. رسانه ملی در این زمینه چه کار می‌کند و دوباره باید شرایط خودش را ببیند. روحانیون و ائمه جمعه در این باره چه می‌کنند، آیا خود را در مواجهه با این موج سعادت‌سوز و بنیان‌کن که به نسل جوان بی‌دفاع ما آسیب می‌زند آماده ‌کرده‌اند؟ انها هم باید به میدان بیایند. بخش‌های مسئول چه در دولت و چه در بخش‌های حاکمیتی باید به پرونده خود مراجعه کنند و ببینند در این زمینه به وظایف خود درست عمل کردند، آیا آموزش و پرورش، که مهمترین رکن تأمین عفت و حیای ملی است، به وظیفه خودش درست عمل کرده است؟ البته بخش‌های تقنینی و قضایی و امنیتی نیز در این زمینه وظایف سنگینی دارند و باید کار خود را درست انجام دهند.

حاج علی اکبری تصریح کرد: ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب در برابر این چالش مهم باید عاقلانه، عالمانه، مجاهدانه، مبتکرانه، هنرمندانه، فعالانه، متحد، یکپارچه و با نقشه و برنامه وارد شویم. بحمدالله دوستان نقشه خوبی را طراحی کردند که قبلاً در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد و دوباره بررسی کردند و اخیراً با موج جدید خطرناکی که دارد خود را در جامعه نشان می‌دهد یک بسته برنامه‌ای خوبی در سازمان امور اجتماعی تنظیم شده است. توقع ما این است که همه دست به دست هم بدهند و به همین سند تهیه شده، متحد، متفق، هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده عمل کنند. هم برنامه فوری و کوتاه‌مدت می‌خواهد که در این سند دیده شده است. باید از ملت و جوانان هم کمک بخواهند و همه را فراخوان دهند. کار بلندمدت هم در این زمینه حق است که مورد توجه قرار گیرد.

بنابر این گزارش، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عالیقدر دکتر چمران گفت: یاد این شهید دل‌ها را زنده می‌کند؛ او مرد عشق، عرفان، هنر، ادب و شهادت و یک معلم به تمام‌معناست و رسالت دانشگاه ما پرورش انسان‌های در تراز چمران است.

وی با تشکر از تلاش‌های قوه قضائیه و مدیر عالیقدر و جدید آن گفت: خیلی خوب وارد میدان شدند و اقدامات‌شان خیلی امیدبخش بوده و در آستانه هفته قوه قضائیه امیدواریم خداوند به آن‌ها توفیق دهد و در مسیر تحقق دستگاه قضایی تراز انقلاب اسلامی موفق باشند. توقع داریم در هفته حقوق بشر آمریکایی یک لایحه بسیار قوی در افشای این حقوق بشر تهیه شود و رفتارهای ضد حقوق بشری علیه ملت ایران و هم علیه سایر ملت‌ها از سوی آمریکایی‌ها فهرست شود که فهرستی طولانی است.

حاج علی اکبری اظهار کرد: از فعالان در عرصه کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت دارم.

خطیب جمعه تهران با اشاره به ماجرای ساقط کردن پهپاد آمریکایی گفت: اصل ماجرا این است که یک پهپاد پیشرفته به زعم خود آمریکایی‌ها، غیرقابل ردیابی و غییر قابل شناسایی از نوع جاسوسی پیشرفته، در محدوده تنگه هرمز دزدانه و مخفیانه وارد خاک سرزمین ما شده و اینجاست که غیرت جوانان رشید و عزیز ما جوشیده و با سامانه تمام‌بومی سوم خرداد، نیروی هوافضای سپاه با موشک زمین به هوا این پهپاد را منهدم و ساقط کرده است.

وی افزود: کاخ سفید دستپاچه ابتدا تکذیب و بعد تأیید می‌کند و بعد ادعا می‌کند این پهپاد در آب‌های بین‌المللی بوده است. سپس ترامپ تشکیل جلسه فوری می‌دهد شروع به هذیان‌گویی وطنزسرایی می‌کند و می‌گوید ایران اشتباه ردیابی کرده و این در آبهای بین‌المللی بوده است. معلوم می‌شود آقایان هم عقل و هم جغرافیای‌شان ضعیف است.

حاج علی اکبری اظهار کرد: آن‌ها توجه ندارند که تنگه هرمز بخش ویژه متعلق به سرزمین ما و گورستان همیشگی متجاوزان بوده و خواهد بود. بعد هم گفتند شاید ما اشتباه کردیم. بله شما اشتباه کردید و هزینه بزرگی هم برایتان داشت و قبلاً هم از این اشتباهات کرده بودید. مگر شما نبودید که ملوانان‌تان اشتباه کردند و آن فضاحت و آبروریزی بزرگ را برای شما در خاک سرزمین ما تجربه کرده بودند. آن زمان از مرز دریایی وارد شدید و این بار از مرز هوایی.

وی یاداور شد: ظاهراً شما خواستید میزان حساسیت ملت ما و توانایی‌های ما را دوباره امتحان کنید. خیلی خب امتحان کردید. بعد از شکست‌های پی در پی در عرصه سیاسی و دیپلماتیک و اخیراً هم در جریان دیدار نخست‌وزیر ژاپن ضربه فنی شدید. این بازدارندگی فعالی است که رهبر عزیزمان از آن صحبت می‌کنند. مواظب رفتارها و ادعاهایتان باشید. پیام‌های این کار شایسته و به موقع فرزندان رشید ملت ایران این است که ما اهل منطق و عقلانیت هستیم و هیچ‌گاه شروع‌کننده نبودیم و هم قدرت منطق را داریم و هم منطق قدرت را خوب می‌شناسیم. ما اهل مقاومت و بازدارندگی فعال هستیم. شروع نمی‌کنیم اما اگر شما شروع کردید تمام‌‌کننده نیستید و اگر یکی بزنید حداقل یکی می‌خورید که خوردید چه بسا سه تا بخورید.

خطیب جمعه تهران ابراز کرد: ملت ما و نیروهای مسلح ما اهل پنهان‌کاری نیستند و مانند شما نیستند. شما کلاً کارهایتان پنهانی و دزدکی است. اخیراً هم نفتکش‌ها را زدید و در منطقه خراب‌کاری کردید و بعد هم خودتان را مخفی کردید ولی ما می‌دانیم شما کجا هستید. اما ما این‌گونه نیستیم و اگر بنا باشد بزند می‌زند و خوب هم می‌زند و به موقع هم اعلام می‌کند. کشورهای مفلوک منطقه هم که چشم امیدشان به آمریکایی‌هاست ببینند این سامانه‌های آمریکایی که میلیون‌ها دلار از پول نفت ملت‌های مسلمان می‌دهید در برابر پهپادهای یمنی هم نتوانستند مقاومت کنند. بیایید از ما بخرید ارزان‌تر هم با شما حساب می‌کنیم. لااقل ایرانی بخرید و کنار ما باشید. تا کی می‌خواهید به حماقت خود ادامه دهید.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت اسلامی هم پیام جدیدی را دریافت کرد و باعث شور و نشاط و قوت قلب آن‌ها شد و آن‌ها هم با همین روش مقاومت فعال خود را ادامه خواهند داد و برای ملت عزیزمان هم پیام اقتدار، عزت، امنیت و مقاومت به همراه داشت. بچه‌های چمران و تهرانی‌مقدم زنده‌اند و در میدان هستند و مثل همیشه چشم بینا، گوش شنوا و دست قدرت ملت ایران هستند و هم به موقع اقدام و هم به موقع اعلام می‌کنند.

حاج علی اکبری خطاب به آمریکایی‌ها گفت: بهتر است هر چه زودتر به جای حرف‌های بی‌ربط از ملت ایران عذرخواهی کنید. البته دولت و وزارت خارجه حتماً باید پیگیری قضایی بین‌المللی کنند و آمریکایی‌ها باید پاسخگوی این رفتار زشت‌شان باشند. در عین حال با این کار پیام فتح خرمشهر و رایحه دل‌انگیز سوم خرداد به مشام رسید و از فرزندان سبزپوش امنیت‌آفرین ملت ایران صمیمانه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

captcha