تمام ترورهای چهل ساله انقلاب با برنامه‌ریزی آمریکا اجرا می‌شد
کد خبر: 3821133
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

تمام ترورهای چهل ساله انقلاب با برنامه‌ریزی آمریکا اجرا می‌شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تمام ترورهای چهل ساله انقلاب که در دهه شصت بسیار فراگیر بود با هدایت و برنامه‌ریزی آمریکا اجرا می‌شد و آنان امروز نیز در این زمینه برنامه دارند و بیکار ننشسته‌اند اما نمی‌دانند که آزموده را دوباره آزمودن خطاست.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز، ۳۱ خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ضرورت و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: این مقوله اهمیت بسیاری برای جامعه و امت اسلامی دارد که وجودش جامعه را به سمت کمال سوق می‌دهد و فقدانش ضایعه‌ای بزرگ است.
وی شرط نایل شدن امت اسلامی به کمال را مجهز بودن آن به سه عنصر رهبری، حکومت صالح و مردم مجاهد دانست و بیان کرد: امروز به لطف الهی جامعه ما از منویات و هدایت‌های روشنگرانه رهبر فرزانه بهره‌مند است که مجاهدانه امت اسلامی را هدایت و عزت و اقتدار آن‌را تضمین می‌کند.
نکونام در ادامه بیان کرد: در خصوص عنصر حکومت صالح اسلامی باید گفت که متأسفانه هنوز نظام اسلامی مورد نظر قانون اساسی شکل نگرفته و علی‌رغم داشتن نیروهای لایق و خدوم مشکلات فراوانی پیش روی تحقق نظام اسلامی برگرفته از قانون اساسی وجود دارد.
وی به عنصر سوم یعنی مردم نیز اشاره و بیان کرد: مردم نقش مهمی در نظام‌سازی دارند و انتخابات در این راستا حائز اهمیت فراوان است چراکه مردم با دقت در انتخاب افراد اصلح در رأس امور نظام کمک شایانی به شکل‌گیری نظام اسلامی خواهند داشت که در این خصوص هنوز فرهنگ لازم شکل نگرفته است.
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر مسئله انتخابات، گفت: امروز در آستانه چهل ساله دوم انقلاب و برداشتن گام دوم انقلاب لازم است که مردم در مسئله انتخابات دقت و در تعیین سرنوشت نظام و کشور نقش داشته باشند.
نکونام با اشاره به اول تیرماه سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این سازمان که با فرمان حضرت امام(ره) پاگرفت، نقش مهمی در تبلیغ و نشر پیام دین در میان مردم دارد و جامعه را از آسیب‌های اخلاقی مصون می‌کند.
وی با اشاره به در پیش رو بودن روز اصناف بر نقش اقتصادی این قشر تأکید کرد و افزود: اصناف وظیفه توزیع سالم مایحتاج مردم را برعهده دارند و مشکلاتی هم در این زمینه وجود دارد که توجه دولتمردان برای رفع مشکلات مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان سالگرد عزل بنی‌صدر در این هفته گفت: یادآوری این موضوع از آنجا درخور اهمیت است که یادمان نرود در این چهل سال، انقلاب ماجراهای فراوان و گوناگونی را پشت سر گذاشته و از همه آن‌ها سرفراز بیرون آمده است.
وی با اشاره به مناسبت ۵ تیر با عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: باید این روز را روزی ایرانی خواند چرا که ایران در این خصوص گام‌های بلندی برداشته حال آنکه جامعه جهانی به این موضوع چندان حساس نیست.
وی فتح اندلس را یکی از مناسبت‌های مهم هفته پیش رو خواند و تأکید کرد: پرداختن به این موضوع به دلیل جایگزین شدن اسلام با مسیحیت در اسپانیا بسیار مهم است تا درس عبرتی برای امروز ما باشد که بدانیم چرا پس از ۸ قرن شکوفایی اسلام در اسپانیا و صدور علم و دانش به سراسر اروپا، اسلام دچار افول شد.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: دو دلیل عمده برای این موضوع مترتب است نخست اختلافات و کشمکش‌های داخلی و درون‌حکومتی که آفت جانشان شد و دوم رواج فساد و فحشا به ویژه در میان جوانان و نیروهای دینی که خیلی زود منتشر شد.
وی با بیان اینکه موضوع اشاعه فحشا گاهاً در جامعه اسلامی امروز ما و در جلسات مبتذل مشهود است، تأکید کرد: باید در این خصوص تمهیدات صحیح اندیشیده شود چرا که دشمنان برای این امر برنامه داشته و دارند و دین، مساجد، و جوانان را آماج قرار داده‌اند.
نکونام با اشاره به آغاز هفته قوه قضائیه، گفت: خوشبختانه با سپردن سکان این قوه به فردی صالح و شایسته همگان امیدواریم که امور قضائی و مبارزه با فساد و ... در جامعه بیش از پیش با جدیت دنبال شود.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه تیرماه ماه ترور است، یادآوری کرد: تمام ترورهای چهل ساله انقلاب که در دهه شصت بسیار فراگیر بود با هدایت و برنامه‌ریزی آمریکا و با اجرای منافقان تحت حمایتشان انجام می‌شد و آنان امروز نیز در این زمینه برنامه دارند و بیکار ننشسته‌اند.
وی با بیان اینکه آمریکای امروز با آمریکای دهه شصت، بسیار فرق دارد، خاطر نشان کرد: آن‌ها نمی‌دانند که آزموده را دوباره آزمودن خطاست و خیال می‌کنند می‌توانند با تکرار ترور و کشتار چهره‌های تأثیر گذار را از مردم بگیرند حال آنکه امروز، سراسر ضعف و ناتوانی است.
انتهای پیام

captcha