مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اراک برگزار شد
کد خبر: 3821161
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اراک برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف صبح امروز، ۳۱ خردادماه در رشته‌های دعاخوانی، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شده و رقابت‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و اذان تا نماز مغرب و عشاء ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله شهرستانی ۴۲امین دوره مسابقات قرآن اوقاف امروز، ۳۱ خردادماه ساعت ۸ صبح آغاز و تا نماز مغرب و عشاء در مسجد الزهراء(س) ادامه‌ دارد.

براساس این گزارش؛ مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته‌های دعاخوانی، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل در دو بخش آقایان و بانوان در مسجد‌الزهرا‌(س) اراک آغاز شده و رقابت‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و اذان تا نماز مغرب و عشاء ادامه دارد.

امسال ۲۴۳ نفر در مسابقات قرآن اوقاف اراک ثبت‌نام کردند که نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است، با توجه به اینکه امسال سایت ثبت‌نام با مشکلاتی مواجه بود اگر شخصی به‌صورت حضوری مراجعه می‌کرد می‌توانست در مسابقات شرکت داشته باشد.

داوری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اراک را در بخش داوری بانوان توسط مریم سعیدی، عائده محبی، اعظم تشیعی‌فرد و زهرا باقری‌اصل و در بخش برادران مرتضی مختاری، مجید جیریایی، عبدالرضا هدایتی و مسعود اکبری بر عهده داشتند.

نتایج مسابقات قرآن اوقاف اراک به زودی اعلام و در مراسمی از برگزیدگان تجلیل می‌شود، جهت آمادگی متسابقان مرحله استانی دوره‌های آموزش قرآن برای رفع اشکالات برگزار می‌شود. مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف ۲۱ تیر‌ماه اعلام شده است.

انتهای پیام

captcha