اظهارات عجیب امام جمعه اسالم درباره لباس دختر ترامپ!
کد خبر: 3821174
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

اظهارات عجیب امام جمعه اسالم درباره لباس دختر ترامپ!

امام جمعه اسالم گفت: آقای ترامپ کمی عاقل باش و دست از ماجراجویی بردار، دلت برای دخترت ایوانکا بسوزد، دست از پا خطا کنی، لباس جیغ ایوانکا مشکی خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ خبرآنلاین نوشت: حجت الاسلام محمدجواد باقری، امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه و عرض تبریک به زحمت کشان عرصه عدل و عدالت گفت: تحقق عدالت یکی از آرمانهای بزرگ انبیاء و اهداف جامعه بشری است. هر چند زیاده خواهی و خواسته های نفسانی عده ای همیشه عدالت را به چالش برده است اما باید بر اساس تعالیم دینی عدالت را در زندگی و به خصوص در قضاوت و حکمرانی رعایت کنیم.

اهم اظهارات وی را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*{ با گرامیداشت اول تیر سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۰}: حضرت امام به ضرورت و اهمیت تبلیغ و ترویج دین و دستاوردهای انقلاب به خوبی پی برده بود و جهت برپایی دین شبکه منسجم و منظم تبلیغ دینی را راه اندازی کرد.

*{با اشاره به شیطنت آمریکا در ماجرای انفجار دو نفتکش ژاپنی مستقر در دریای عمان در ایام سفر نخست وزیر ژاپن به کشورمان}: آمریکا از یک طرف واسطه و پیام برای ما می فرستد اما از طرف دیگر با شیطنت می خواهد رابطه ما با ژاپن را خراب کند.

*{با اشاره به ساقط شدن پهپاد گلوبال هاوک آمریکا توسط سامانه پدافند سوم خرداد}: یکبار دیگر دست قدرت خدا از آستین بیرون آمد و ادعاهای مضحک و پوشالی مستکبران در قدرت و هیمنه آنها را نقش بر آب کرد. می خواستند انفجار نفتکش ژاپن را به گردن ما بیندازند، پهپاد ضد رادارشان را زدیم.

*بیچاره ها با ناو آبراهام لینکن برای ما شاخ و شانه می کشیدند اما امروز پهپاد به اصطلاح ضد رادار و ردیابی شان مورد اصابت موشک های ما قرار گرفته است. آقای ترامپ کمی عاقل باش و دست از ماجراجویی بردار، دلت برای دخترت ایوانکا بسوزد، دست از پا خطا کنی، لباس جیغ ایوانکا مشکی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha