آغاز ترم تابستانه مؤسسه سروش مشکات
کد خبر: 3821248
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

آغاز ترم تابستانه مؤسسه سروش مشکات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ترم تابستانه مؤسسه سروش مشکات از امروز، اول تیرماه آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ کلاس‌های ترم تابستانه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات از امروز، اول تیرماه، در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان آغاز شد.
برگزاری کارگاه خلاقیت، روخوانی با نگاه حفظ، تثبیت روان‌خوانی، چرتکه و پایگاه تابستانی در دو نوبت صبح و عصر طی روزهای زوج و فرد و اجرای طرح مشکات در مهد قرآن از جمله برنامه‌های بخش خردسالان در تابستان 98 است.
همچنین دوره‌های مهارت روخوانی و روان‌‌خوانی، تجوید یک، تجوید دو، صوت و لحن در دو بخش مبتدی و تخصصی و مهارت‌های زندگی از دیدگاه قرآن و نهج‌البلاغه ویژه آقایان و پسران نوجوان و جوان و دوره‌های طب سنتی اسلامی، همسرداری، کارگاه ارتباط با فرزند، مقدمات تدبر، مهدویت، چرتکه و حفظ تخصصی ویژه بانوان و دختران هشت تا 13 سال و جوان از برنامه‌های تابستان این مؤسسه است.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی و عترت سروش مشکات در تهران، تهران‌پارس، بلوار شاهد، خیابان 208 شرقی (ادیب)، بین خیابان 131 و 133، پلاک 243 قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 77781371 تماس بگیرند. همچنین در پایان این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان گواهینامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود. 
انتهای پیام

captcha