دشمنان خیال خام نابودی نظام اسلامی را به گور می‌برند
کد خبر: 3821250
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

دشمنان خیال خام نابودی نظام اسلامی را به گور می‌برند

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار البرز با تأکید بر اینکه اکنون از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گوش‌ به‌ فرمان مقام معظم رهبری هستند، گفت: دشمنان خیال خام نابودی نظام اسلامی را به گور می‌برند.

دشمنان خیال خام نابودی نظام اسلامی را به  گور می‌برند

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز امروز، یکم تیرماه در مراسم اعطای سردوشی ناجای استان البرز که در آموزشگاه شهید چمران شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: امروز یکی از روزهای وجد و عظمت ملت ایران به‌واسطه وجود چنین سربازان فداکار میهن اسلامی و مقام معظم رهبری است.
وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها، ادامه داد: این آموزشگاه طی سالیان متمادی است که وظیفه آموزش‌وپرورش سربازان غیور کشور را برعهده دارد.
استاندار البرز با بیان اینکه اکنون نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج عظمت و اقتدار هستند، گفت: کارگزاران نظام و ملت شریف ایران نیز پشتیبان سربازان خود هستند.
شهبازی افزود: امروزه اگر پرنده‌ای از کشورهای سلطه‌جو و معاند در آسمان جمهوری اسلامی پرواز کند باید پرهای خود را بریزد.
وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت‌ساله، اضافه کرد: در آن زمان کشوری تا بن دندان مسلح، علیه جمهوری اسلامی نوپا ایستاد اما داغ به‌دست آوردن حتی یک وجب از خاک ایران بر دلش ماند.
استاندار البرز با تأکید بر اینکه اکنون از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گوش‌ به‌ فرمان مقام معظم رهبری هستند، گفت: دشمنان خیال خام نابودی نظام اسلامی را به گور می‌برند.
شهبازی با بیان اینکه نیروی انتظامی ۷۰۰ مأموریت برعهده دارد، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علاوه بر انجام مأموریت‌های خود، در عمران و آبادانی نیز پیشرو و پیشگام هستند.
انتهای پیام

captcha