معرفی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف در اشکذر
کد خبر: 3821276
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

معرفی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف در اشکذر

کانون خبرنگاران نبأ ــ برگزیدگان مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان اشکذر معرفی شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رمضانعلی خادمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشکذر با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم طی روزهای 28 و 29 خردادماه در حسینیه ۱۴ معصوم(ع) فیروزآباد، گفت: مسابقات سراسری قرآن همه ساله با هدف فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش با مصحف شریف و انسان‌ساز قرآن کریم و مفاهیم تعالی‌بخش آن برگزار می‌شود.
وی عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری و گسترش فرهنگ قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات خواند و افزود: در این دوره ۵۵ نفر از علاقه‌مندان و فعالان حوزه قرآنی شهرستان اشکذر از توابع استان یزد در این مسابقات شرکت کردند و در رشته‌های ترتیل، قرائت، دعا‌خوانی و اذان به رقابت با یکدیگر پرداختند.
خادمی بیان کرد: در بخش آقایان در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، سیدعلیرضا میردهقان، رتبه اول، در رشته ترتیل روح‌الله مطهری‌نسب، علیرضا یزدان‌پرست و وحید دهقانی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشکذر ادامه داد: در رشته اذان نیز ابوالفضل دهقانی، محمدحسن حاتمی و هادی حاتمی به ترتیب مقام اول تا سوم، در رشته دعاخوانی محمدابراهیم دهقانی، جواد غفرانی و علیرضا طالبیان به ترتیب مقام اول تا سوم و در رشته قرائت ذبیح‌الله حاتمی مقام اول را به خود اختصاص دادند.
وی اظها کرد: در بخش بانوان در رشته حفظ کل قرآن کریم، زهراسادات میردهقان، در رشته حفظ ۲۰ جزء، رتبه اول، نفیسه طالبیان و بی‌بی زهرا میردهقان، رتبه اول و دوم، در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، عظیمه حکیم‌آبادیان، بی‌بی معصومه دهقانی و فائزه کریمی به ترتیب رتبه اول تا سوم و در رشته حفظ پنج جزء راضیه سیفی، منیره رفیعی و ناهید حاتمی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
خادمی افزود: در رشته ترتیل نیز طیبه دهقانی، فاطمه رضائی و عالیه دهقانی حائز رتبه اول تا سوم شدند و در رشته دعا‌خوانی، راضیه روستایی، بی‌بی اشرف پورحسینی و زهرا توکلی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
علی مشیری‌نیا
انتهای پیام
captcha