فعالیت ۵۰ خانه قرآن شهری و روستایی در سقز
کد خبر: 3821282
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

فعالیت ۵۰ خانه قرآن شهری و روستایی در سقز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: در این شهرستان بیش از ۵۰ خانه قرآنی شهری و روستایی در رده‌های مختلف سنی و بیش از ۴۰ کانون فرهنگی و تبلیغی مشغول فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در این دوره خطیر و پس از گذشت 40 سال از انقلاب، که دشمن تمامی تلاش خود را در مأیوس کردن مردم از انقلاب در داخل و منزوی کردن آن در جهان متمرکز کرده است، ضرورت تبلیغ و تبیین و بصیرت‌افزایی برای عموم مردم به ویژه نسل جوان بیش از هر زمان دیگری است.

وی افزود: در این برهه تاریخی که عده‌ای خواسته یا ناخواسته در پی دامن زدن به این جنگ روانی دشمن هستند، وظیفه و تکلیف همه ماست که بدون راه دادن هرگونه شک و تردید به خود و محکم و استوار گام برداریم.

حجت‌الاسلام رازیانی بیان کرد: قرآن کریم به پیروانش درس شهامت و خودباوری می‌دهد و می‌فرماید: «سست نشوید و غمگین نگردید. شما برترید، اگر ایمان داشته باشید.»، با اطمینان به درستی راه خویش در تبلیغ ارزش‌های اسلامی و انقلاب گام برداریم؛ چرا که در مسیر حق گام برمی داریم و حق نیز همیشه پیروز است.

وی بیان کرد: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب که توسط سکاندار این انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در این پیچ تاریخی انقلاب نگاشته و منتشر شده با نگاهی پر افتخار به 40 سال گذشته انقلاب به خوبی راه پر از امید آینده انقلاب و دوستداران و علاقه‎مندان آن را روشن کرده است و تکلیف همه ما بعنوان مبلغان دین مبین بر تبیین و تشریح آن و کمک به طی کردن این راه مشخص کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز افزود: طی سال‌هایی که از فعالیت این سازمان سپری شده است به اقتضای نیازمندی‌های مطرح در سطح جامعه و به تناسب سیاست‌های کلی نظام اسلامی فعالیت‌هایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و دینی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در شهرستان سقز بیش از ۵۰ خانه قرآنی شهری و روستایی در رده‌های مختلف سنی و بیش از ۴۰ کانون فرهنگی و تبلیغی مشغول فعالیت هستند.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه ۴۰ مبشر فرهنگی در مناطق شهری و روستایی به اقامه نماز و راهنمایی مردم مشغول فعالیت هستند، گفت: جوانان تحصیلکرده سقزی در کانون‌ها در زمینه آسیب‌های اجتماعی، روانشناسی، قرآنی و ... مشغول فعالیت می‌باشند.

وی در پایان یادآور شد: این اداره آمادگی خود را برای یاری و کمک به ادارات و ارگان‌ها و مردم علاقه‌مند به کار فرهنگی و تبلیغ دینی اعلام می‌کند.
انتهای پیام

captcha