اصناف در ایران نماد امانت‌داری هستند
کد خبر: 3821336
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

اصناف در ایران نماد امانت‌داری هستند

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در پیامی با بیان اینکه اصناف در ایران همواره نماد امانت‌داری و انصاف بوده‌اند، روز ملی اصناف را به اصناف و بازاریان استان ایلام تبریک گفت.

اصناف در ایران همواره نماد امانت‌داری و انصاف بوده‌اند
به گزارش ایکنا از ایلام، پیام یارالله نصیری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام به این شرح است:
اولین روز از شروع فصل تابستان به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این اقدام ارزشمند نشان‌دهنده جایگاه والا و اهمیت فراوان این قشر پرتلاش جامعه است.
اصناف و بازاریان در كنار پرداختن به امور اقتصادی و كسب و كار همواره در مسائل روز كشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی كرده‌اند و از دیرباز نقش بی‌بدیل و تأثیرگذاری در به بار نشستن نهضت‌های مردمی در تاریخ معاصر ایفا کرده‌اند.
در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتكش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی كارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده‌اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف و بازاریان استان ایلام، این روز بزرگ و خجسته را بر همه تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
از تعامل سازنده اصناف و بازاریان استان ایلام در راستای پیشبرد امور مختلف به‌ویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار تشکر وقدردانی می‌نمایم‌.
موفقیت و توفیق الهی را در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اصناف محترم خواستارم.
انتهای پیام
captcha