اعزام ۵۲۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری به سفرهای زیارتی
کد خبر: 3821357
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

اعزام ۵۲۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری به سفرهای زیارتی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۰ مددجوی این نهاد به سفرهای زیارتی، مشهد مقدس و قم اعزام شده‌اند.

‌سید‌محمدتقی موسوی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی از جمله برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان است که مددجویان در قالب طرح‌های مختلف به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی افزود: در قالب این طرح از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ مادر و دختر نیز به قم و مشهد مقدس و ۸۰ دختر بازمانده از تحصیل نیز در ماه رمضان به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان بابیان اینکه در طرح «شوق زیارت» نیازمندان تحت پوشش این نهاد که تاکنون به سفر زیارتی مشرف نشده‌اند شناسایی و با کمک خیران و نیکوکاران به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، گفت: امسال در نخستین برنامه، ۴۰ مددجو در قالب این طرح به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

موسوی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان باهدف تقویت نظام فکری، اخلاقی و مهارت‌های کاربردی در فصل تابستان اظهار کرد: ۹۲ نفر از دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان به دوره‌های آموزشی مشهد و اصفهان اعزام می‌شوند.

یادآور‌ می‌شود، مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند در راستای کمک به اعزام نیازمندان به سفر زیارتی مشهد مقدس به ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا سایت «شوق زیارت» مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha