مروری بر حاشیه‌های حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان در شبکه پرس تی وی
کد خبر: 3821365
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

مروری بر حاشیه‌های حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان در شبکه پرس تی وی

گروه هنر ــ حواشی پیرامون ماجرای حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان در برنامه این هفته «ما مردم» مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا، این برنامه به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به ادعا‌های همیشگی دولت ترامپ مبنی بر تمایل به جنگ، به گفت‌‌وگو پیرامون استفاده از بهانه‌ها مختلف برای آغاز حمله نظامی از سوی این کشور از جمله اتهامات مقامات این کشور به ایران در ماه مه میلادی برای حمله به نیرو‌های آمریکا و منافع این کشور می‌پردازد.
در ادامه این برنامه در مورد اتهامات آمریکا علیه ایران مبنی بر حمله ایران به زیرساخت‌های نفتی عربستان، واکنش کشور‌هایی همچون بریتانیا، نروژ و ژاپن نسبت به حادثه حمله به نفتکش‌ها، ادعا‌های مطرح شده بریتانیا علیه ایران و روابط پرتنش میان ایران و آمریکا در طی سال‌های اخیر و به ویژه پس از خروج آمریکا از معاهده برجام نقد و تبادل نظر صورت می‌گیرد.
همچنین در برنامه این هفته «ما مردم» موضوع بحران بوئینگ که گریبان‌گیر این شرکت شده مورد بحث قرار می‌گیرد. در این خصوص با اشاره به سقوط دو فروند بوئینگ ۷۳۷ مکس (یکی از جدیدترین هواپیما‌های این شرکت) در طی شش ماه در اندونزی و اتیوپی، اقدام بسیاری از کشور‌های جهان در جهت زمین گیر کردن این هواپیما برای جلوگیری از بروز حوادث تلخ مشابه بررسی خواهد شد.
رادنی مارتین تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی و کارشناس سابق کنگره آمریکا و بیو جرج گراسگاپ استادیار دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در رشته علوم سیاسی میهمان برنامه خواهند بود. «ما مردم» شنبه ۱ تیر ماه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۰۰:۰۵ بامداد، ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.
انتهای پیام
captcha