یادواره ۲۲۰ شهید بازاری همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3821390
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

یادواره ۲۲۰ شهید بازاری همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان بیان کرد: یادواره ۲۲۰ شهید اصناف و بازاری شهر همدان، ‌۵ تیرماه، همزمان با نماز مغرب در حسینیه امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود.

یادواره 220 شهید بازاری همدان برگزار می‌شودمجید صفدریان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یادواره 220 شهید اصناف و بازاری شهر همدان برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم روز چهارشنبه، 5 تیر ماه، همزمان با نماز مغرب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات و مداح نیز حاج امیر عباسی خواهد بود.
صفدریان اضافه کرد: این مراسم با مشارکت بنیاد شهید همدان، بسیج اصناف، بسیج سپاه ناحیه، اداره فنی و حرفه ای، شهرداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و بازاریان شهر همدان برگزار می‌شود.
صفدریان ادامه داد: در آستانه برگزاری این یادواره، از 10 روز پیش بازماندگان این 220 شهید والاقدر شهرستان، با سرکشی از آنان در منازل، مورد تکریم و احترام قرار گرفته و دعوت‌نامه و تندیس یادوراه نیز به آنان اعطا شده است.
رئیس بنیاد شهید همدان ابراز کرد: برگزاری یادواره شهدا یکی از روش‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تبیین و آشنایی نسل جدید با سیره شهدا است.
وی ادامه داد: در این بین برگزاری چنین برنامه‌هایی نباید صرفاً اجرای یک همایش باشد بلکه باید تلنگری برای آحاد جامعه باشد تا بدانند که اگر امروز آزاد و سربلند زندگی می‌کنند به دلیل خون‌های پاکی است که جوانان این مرز و بوم در دفاع از کشور ریختند.
صفدریان گفت: به زمین نشاندن پهپاد آمریکا نیز ثمره خون همین شهدا است لذا باید همواره ادامه‌دهنده راه پاک شهدا باشیم.
انتهای پیام

captcha