برگزاری مسابقات قرآن «رهپویان ولایت» در کمیته امداد خوزستان
کد خبر: 3821464
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

برگزاری مسابقات قرآن «رهپویان ولایت» در کمیته امداد خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی اداره‌كل كمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم «رهپویان ولایت» در استان خبر داد.

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم«رهپویان ولایت» در خوزستان

ناصر اسکندری، معاون فرهنگی اداره‌كل كمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در گفت‌وگو با ایكنا از خوزستان، از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم«رهپویان ولایت» در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی و ارتقا سطح علمی آنها، توسعه و ترویج علوم قرآنی و معارف قرآنی، تقویت انس با قرآن و فراهم کردن زمینه لازم برای مشارکت مددجویان، کارکنان و خانواده های آنها در فعالیت های معنوی قرآن کریم، برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این مسابقات را فردا یکشنبه 2 تیرماه اعلام كرد و افزود: مكان برگزاری این مسابقات اهواز بوده كه مراسم اختتامیه آن در سالن دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

اسکندری از رقابت 239 نفر در این مرحله از مسابقات خبر داد و افزود: 117 نفر در بخش آقایان و 122 نفر در بخش‌ بانوان در این مرحله به رقابت خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی كمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان یادآور شد:‌ مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این مسابقات در ساعت 17:30 روز 2 تیرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد،  نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی با تصریح اینكه برگزیدگان این مرحله به مرحله كشوری راه پیدا خواهند كرد، افزود: مرحله كشوری این مسابقات در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

اسکندری در پایان با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha