فرهنگ غدیر ما را در مقابل دشمنان مقاوم می‌کند
کد خبر: 3821493
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

فرهنگ غدیر ما را در مقابل دشمنان مقاوم می‌کند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه عجب‌شیر، بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ غدیر خم تأکید کرد و گفت: می‌توان با الگو برداری از خط و مشی فرهنگ غدیر در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

غدیر خم می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای بشری باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر، روز شنبه اول تیرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، گفت: هر سال مراسم بزرگداشت عید سعید غدیر خم به‌صورت خودجوش و بسیار ویژه در این شهرستان برگزار می‌شود و برگزاری چنین جلساتی تنها برای هماهنگی بیشتر در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه یگانه الگوی حکومتی که می‌تواند سعادت، تکامل و پیشرفت مادی و معنوی بشریت را فراهم سازد همان الگوی حکومتی حضرت علی(ع) است، افزود: غدیر خم مهم‌ترین پایگاه فرهنگی و اجتماعی مسلمانان است که می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای بشری باشد.

حجت‌الاسلام شربیانی، بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ غدیر خم تأکید کرد و افزود: می‌توان با الگوبرداری از خط و مشی فرهنگ غدیر در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

امام جمعه عجب‌شیر گفت: این ایام بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است از این رو همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه گرامیداشت غدیر خم ضروری است.

انتهای پیام

captcha