زمان تحویل آثار به جشنواره مد و لباس «دیبا» تا 3 تیر تمدید شد
کد خبر: 3821536
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

زمان تحویل آثار به جشنواره مد و لباس «دیبا» تا 3 تیر تمدید شد

گروه جامعه ــ مهلت تحویل آثار به دبیرخانه سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس دیبا، به درخواست تعدادی از شرکت‌کنندگان تا پایان وقت اداری دوشنبه سوم تیرماه، تمدید‌شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، زمان تحویل آثار در قالب طرح‌های اولیه بر روی مُدبُرد برطبق قرار دبیرخانه سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس «دیبا» 31 خردادماه، تعیین شده بود تا طراحان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره در فرصت زمانی یک‌ ماهه و با مطالعه و تحقیق بر روی اهداف و افق چشم‌انداز هر یک از هفت برند حامی این جشنواره، اقدام به زدن طرح‌های خود کنند.

با این وجود بنا به درخواست‌های مکرر برخی طراحان مبنی بر مجال بیشتر برای ارائه طرح‌های خود به این جشنواره، دبیرخانه دیبا مهلت ارائه آثار را تا پایان وقت اداری فردا؛ دوشنبه سوم تیرماه، تمدید کرد.

بر این اساس هر یک از طراحان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره که در ظرف زمانی یک‌ماهه و با انتخاب هر یک از هفت برند حامی این دوره از جشنواره دیبا شامل «سارک»، «سله بن»، «ناریان»، «بادی اسپینر»، «ویچی»،«تن درست» و«RT»،  تاکنون موفق به تکمیل و ارائه طرح خود به دبیرخانه جشنواره نشده‌اند تا ساعت 16 فردا؛ دوشنبه سوم تیرماه، برای تحویل آثار خود مهلت دارند.

یادآوری می‌شود، دبیرخانه سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس «دیبا» در خیابان انقلاب اسلامی، مسیر غرب به شرق، نرسیده به چهارراه ولی‌عصر(عج)، کوچه شهید بالاور، پلاک چهار، طبقه چهارم، جهاد دانشگاهی واحد هنر واقع شده است.

انتهای پیام

captcha