تشکیل لایه‌های کنترلی برای افزایش امنیت زائران اربعین
کد خبر: 3821583
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

تشکیل لایه‌های کنترلی برای افزایش امنیت زائران اربعین

کانون خبرنگاران نبأ ــ جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی یگان ویژه برای افزایش امنیت زائران در اربعین حسینی(ع) در شهرستان مهران خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار حبیب‌اله جان‌نثاری، جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جلسه قرارگاه اربعین حسینی(ع) و بازدید از شهرستان مهران با اشاره به تمهيدات در نظر گرفته شده برای مأموريت اربعین حسینی(ع) گفت: کارگروه‌های مختلفی برای پيگيری و رفع نيازمندی‌ها با نظارت فرماندهی یگان ویژه استان ایلام در شهرستان مهران در حال فعاليت است که به لطف خدا در حال حاضر نسبت به برنامه‌های ابلاغی اشرافيت و آمادگی کامل داريم.

وی از ایجاد لایه‌های کنترلی پنج تن آل عبا‌(ع) از پل زائر تا پایانه مرزی خبر داد و افزود: توقفگاه‌های کنترلی برای ایجاد نظم و کنترل مدارک قانونی زائران است و تمام تلاش فرماندهان و کارکنان در یگان‌های ویژه ناجا این است که بتوانند به بهترین نحو ممکن امنیت و تسهیل در امر تردد زوار را آسان کنند تا زائران با امنیت و بدون هیچ گونه مشکلی به این سفر معنوی اعزام شوند.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تأكيد بر اينكه تردد زائران حتماً با داشتن گذرنامه و رواديد معتبر صورت می‌پذيرد، یادآور شد: امسال همچون سال گذشته و جدی‌تر مدارک افراد کنترل می‌شود.

سردار جان‌نثاری در ادامه از تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی یگان ویژه برای تأمین امنیت زائران در اربعین حسینی(ع) در شهرستان مهران خبر داد و تصریح کرد: برای مدیریت صحیح جمعیت در اربعین و جلوگیری از تردد زائران فاقد مجوز، ایجاد لایه‌های کنترلی در دستور کار یگان ویژه قرار گرفته و قبل از مراسم اربعین حسینی به پایان خواهد رسید.

این مقام ارشد انتظامی با تأکيد بر لزوم تجهيز و توسعه زير ساخت‌های در دست اقدام عنوان کرد: همه دستگاه‌ها باید از تمام ظرفیت‌های خود در کنار یگان ویژه برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی‌(ع) استفاده کنند و ضمن هماهنگی‌های لازم با سایر نهادها و ادارات به دنبال ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی‌(ع) باشند.

سردار جان‌نثاری با اشاره به پيش‌بينی افزايش تعداد زائران در اربعين حسینی(ع) امسال بیان کرد: باید با توجه به زمان باقی‌مانده تمام دستگاه‌ها نواقص و کمبودها را احصاء و در رفع آن اقدام کنند.

فرهاد زمانی 

انتهای پیام

captcha