رسانه‌ها در تبیین گام دوم انقلاب هوشمندانه قدم بردارند
کد خبر: 3821623
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

رسانه‌ها در تبیین گام دوم انقلاب هوشمندانه قدم بردارند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها در تبیین گام دوم انقلاب باید هوشمندانه قدم بردارند، گفت: شکاف‌های موجود بین وضعیت کنونی و وضعیت مطلوب باید شناسایی شده و اولویت‌ها مشخص شود.

رسانه‌ها در تبیین گام دوم انقلاب هوشمندانه قدم بردارند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمد مهرزاد صدقیانی، مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲ تیرماه، در دومین نشست فصلی بسیج و رسانه در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: گام اول انقلاب با عنوان افتخار به گذشته مطرح شده بود و اکنون نیز گام دوم انقلاب با عنوان امید به آینده مدنظر قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در تبیین هر دو گام، منظومه فکری امام راحل بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: قله گام دوم، ترسیم مسیر حرکت انقلاب در پیش‌روندگی و پیش‌برندگی است که از آن با نام تمدن اسلامی یاد می‌شود.
صدقیانی با بیان اینکه اکنون از مرحله تحقق انقلاب و ایجاد نظام اسلامی عبور کرده‌ایم، بیان کرد: در گام دوم انقلاب در راه ایجاد دولت اسلامی قدم برمی‌داریم و در این راستا رسانه‌ها باید به‌صورت هوشمندانه در تبیین گام دوم انقلاب قدم برداشته و شکاف‌های موجود بین وضعیت کنونی و وضعیت مطلوب باید شناسایی شده و اولویت‌ها مشخص شود.
وی با تأکید بر اینکه واژه‌ها و جملات منفی را باید از جامعه حذف کنیم و درواقع جامعه به تغییر رژیم گفتاری نیاز دارد، تصریح کرد: پیام‌هایی که سبب توانایی جامعه برای کنش‌های متفابل و مثبت در جامعه می‌شود، باید مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha