شبکه تبلیغ رسالت مهمی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دارد
کد خبر: 3821660
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

شبکه تبلیغ رسالت مهمی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دارد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شبکه تبلیغ رسالت مهمی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دارد، گفت: روحانیت یکی از ارکان تبلیغ است، اما شبکه تبلیغ محدود به روحانیان و مبلغان نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 2 تیرماه در همایش «نقش شبکه تبلیغ در تحقق افق بلند گام دوم انقلاب» که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به آیه «وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ؛ حج - 32»، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مصداق کامل و به‌روز شعائر الهی است.

وی شعائر الهی را نشانه‌های حاکمیت خدا دانست و افزود: هر عمل و علامتی که نشان‌دهنده حضور خدا و حکومت خدا و قانون خداست شعائر الهی محسوب می‌شود لذا بیانیه گام دوم انقلاب در قرن 21 ذیل شعائر الهی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مقام معظم رهبری را عالم ربانی، مجاهد فی‌سبیل‌الله و مبلغ دین خدا دانست و تصریح کرد:‌ معظم‌له نقشه راه آینده انقلاب را برای امتی ترسیم کردند که گام‌های زیبا و درخشان در چهل ساله اول برداشتند و اکنون آماده حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی هستند.

مهدوی تمدن‌سازی اسلامی را به مثابه ظهور و بروز احکام و قوانین الهی دانست و اضافه کرد:‌ اسلام‌خواهی، عدالت‌خواهی، عزت‌طلبی و استقلال سیاسی در قالب حکومت دینی تحقق پیدا می‌کند و در مقابل حکومت‌های مادی‌گرا و شهوت‌پرست غربی می‌ایستد.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را همانند روضه اباعبدالله(ع) دانست و گفت:‌ شبکه تبلیغ رسالت مهمی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دارد و روحانیت یکی از ارکان تبلیغ است، اما شبکه تبلیغ محدود به روحانیان و مبلغان نمی‌شود، بلکه همه اقشار مردم باید خودشان را یک مبلغ بدانند.

این کارشناس دینی مردمی کردن تبلیغ را راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی دانست و تصریح کرد: جامعه بیانیه گام دوم انقلاب را دست کم نگیرد و شعاری عمل نکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان حقیقت مدنیت و تمدن را در استقرار اراده خدا بر روی کره زمین دانست و یادآور شد:‌ هر کجا ولی خدا باشد مدنیت اسلامی اتفاق می‌افتد و لذا وظیفه پیام‌رسانی بیانیه‌های مبلغان و نواب و سفرای الهی را داریم.

وی مفاد سوره یس را تمدن‌سازی توحیدی دانست و تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان پیام صاحب امر مسلمین در زمان غیبت باید تحقق پیدا کند. همانگونه که در چهل ساله اول انقلاب به برکت رهبری الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی و زعامت مقام معظم رهبری هیمنه طاغوت و استکبار جهانی را شکستیم، در ادامه راه نیز با تبعیت محض از ولایت فقیه و با توسل به اهل بیت(ع) و با اتکا به انقلابی‌گری ملت تمدن اسلامی را به جهانیان عرضه خواهیم کرد.

مهدوی شبکه تبلیغ را شبکه مردمی دانست و گفت:‌ جولان اهل باطل در آخرالزمان آزمون الهی برای مومنان است و لذا شبکه تبلیغ بیانیه گام دوم انقلاب را در حکم پیام انبیای الهی برای تمدن‌سازی توحیدی و اسلامی بداند.

انتهای پیام

captcha