نکوداشت روز دختر با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در خوزستان
کد خبر: 3821682
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

نکوداشت روز دختر با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در خوزستان

گروه اجتماعی ــ به مناسبت نکوداشت روز دختر، خدام حرم حضرت معصومه(س) با پرچم حرم مطهر در مراسم و جشن‌های روز دختر حضور می‌یابند.

نکوداشت روز دختر با حضور خدام حرم حضرت معصومه(س) در خوزستانسیداحمد پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری مراسم و جشن‌های روز دختر در استان خبر داد و گفت: به مناسبت نکوداشت 13 تیر سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، 5 نفر از خدام حرم مطهر حضرت معصومه(س) با پرچم حرم مطهر 10 تا 14 تیرماه در مراسم و جشن‌های روز دختر حضور می‌یابند.

وی اعلام کرد: جشن‌های محوری ویژه دختران در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد. حضور در بیمارستان‌ها جهت عیادت از بیماران، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، حضور در گلزار شهدا، دیدار با مردم مناطق سیل‌زده، حضور در زندان‌ها، مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و جلساتی با دانش‌آموزان و دانشجویان دختر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این خدام است.

پورفرجی اظهار کرد: رامشیر، امیدیه، دزفول، شوشتر، بهبهان، رامهرمز، آبادان و خرمشهر از جمله شهرهایی هستند که خدام در آنها حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

captcha