برگزاری کرسی تلاوت امشب در مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر
کد خبر: 3821691
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

برگزاری کرسی تلاوت امشب در مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر

گروه جلسات و محافل ــ کرسی تلاوت قرآن امشب، دوم تیرماه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت قرآن و نیز در پی برپایی جلسه‌ای در همین زمینه در محل سازمان دارالقرآن الکریم مبنی بر برگزاری 40 کرسی تلاوت در مساجد استان تهران، کرسی تلاوت، امشب، دوم تیر در محل مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.
این محفل قرآنی که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی اسلامشهر راه‌اندازی شده است طی روزهای یکشنبه هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و افتتاحیه این کرسی تلاوت نیز امشب خواهد بود.
مقرر شده است تا این محفل قرآنی هر هفته به نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی برگزار شود و امشب نیز به مناسبت هفته قوه قضائیه به یاد شهید میرسلامت گنجی، اولین جانباز قطع نخاعی شهرستان اسلامشهر و از کارمندان قوه قضائیه(سال گذشته به فیض شهادت نائل شد) برپا خواهد شد.
در این مراسم که با حضور ستایشی، معاون رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار می‌شود، ولی‌ پوراحمدی، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشور به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه نیز یکی از قاریان نوجوان شهرستان اسلامشهر تلاوت خواهد داشت.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی که حمید رحیمی، قاری و مسئول دارالقرآن دادگستری غرب استان تهران، دبیری آن را برعهده دارد، می‌توانند به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه 54 مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha