«جوان ابرار» تعطیل شد
کد خبر: 3821716
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

«جوان ابرار» تعطیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی جوان ابرار تهران به دلیل کمی اعتبار برای تهیه مکان، پس از 10 سال فعالیت تعطیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد آذرگون، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی جوان ابرار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: این مؤسسه فعالیتش را از سال 88 با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرد، اما امسال به دلیل کمی اعتبار یا بهتر بگویم هزینه بالای اجاره‌بها، نتوانستیم مکان مؤسسه را نگه‌داریم و پس از 10 سال فعالیت مؤسسه تعطیل شد.
وی ادامه داد: بیشتر فعالیت مؤسسه در کنار برگزاری دوره‌های آموزش عمومی چون روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، دوره‌های مهد و پیش‌دبستانی قرآن بوده است که متأسفانه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اصلاً مورد حمایت قرار نمی‌گرفت و فقط به دریافت گزارش‌ها بسنده شد. 
آذرگون اضافه کرد: از سوی دیگر به دلیل تغییر و تحولات شهرداری نیز نمایشگاه شمیم وحی، که ویژه تجهیز مؤسسات و جلسات قرآنی شهر تهران بود، لغو شود. لذا هزینه کمکی نیز از سوی دستگاه‌های متولی به مؤسسه اختصاص پیدا نکرد، لذا تعطیل شد.
وی با اشاره به اینکه در مساجد نیز به دلیل مخالفت هیئت امنای مسجد، امکان بهره‌مندی از فضای آن برایمان فراهم نشد، اظهار کرد: عملاً فعالیت آموزشی مؤسسه تعطیل شده است و تجهیزات مؤسسه، چون با هزینه شخصی خریداری شده بود به مکان دیگری منتقل شد تا در صورتی که خیری پیدا شود، مجدد فعالیت مؤسسه را از سر گیریم.
محل سابق فعالیت مؤسسه در تهران، خیابان مرتضوی، بین رودکی و خوش، پلاک 194 قرار داشته است.

انتهای پیام

captcha