تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی(ع)
کد خبر: 3821796
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
جان‌نثاری خبر داد:

تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی(ع)

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی یگان ویژه برای تامین امنیت زائران در اربعین حسینی(ع) در شهرستان مهران خبر داد.

تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی(ع)
به گزارش ایکنا از ایلام، حبیب الله جان نثاری، جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا امروز دوم تیر ماه در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) و بازدید از شهرستان مهران با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای ماموریت اربعین حسینی (ع) گفت: کارگروه‌های مختلفی برای پیگیری و رفع نیازمندی‌ها با نظارت فرماندهی یگان ویژه استان ایلام در شهرستان مهران در حال فعالیت است که در حال حاضر نسبت به برنامه‌های ابلاغی اشراف و آمادگی کامل داریم.
وی از ایجاد لایه‌های کنترلی پنج تن آل عبا (ع) از پل زائر تا پایانه مرزی خبر داد و اظهارکرد: توقفگاه‌های کنترلی برای ایجاد نظم و کنترل مدارک قانونی زائران است و تمام تلاش فرماندهان و کارکنان در یگان‌های ویژه ناجا این است که بتوانند به بهترین نحو ممکن امنیت و تسهیل در امر تردد زوار را آسان کنند تا زائران با امنیت و بدون هیچ گونه مشکلی به این سفر معنوی اعزام شوند.
جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اینکه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و روادید معتبر صورت می‌پذیرد، یادآور شد: امسال همچون سال گذشته و جدی‌تر مدارک افراد کنترل می‌شود.
جان نثاری در ادامه از تشکیل لایه‌های امنیتی و کنترلی یگان ویژه برای تامین امنیت زائران در اربعین حسینی (ع) در شهرستان مهران خبر داد و تصریح کرد: برای مدیریت صحیح جمعیت در اربعین و جلوگیری از تردد زائران فاقد مجوز، ایجاد لایه‌های کنترلی در دستور کار یگان ویژه قرار گرفته است و قبل از مراسم اربعین حسینی به پایان خواهد رسید.
بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس وی با تاکید بر لزوم تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید از تمام ظرفیت‌های خود در کنار یگان ویژه برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) استفاده کنند.آنان ضمن انجام هماهنگی‌های لازم با سایر نهادها و ادارات به دنبال ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی (ع) هستند.
جان نثاری با اشاره به پیش‌بینی افزایش تعداد زائران در اربعین حسینی (ع) امسال گفت: باید با توجه به زمان باقی مانده کلیه دستگاه‌ها نواقص و کمبودها را احصاء و برای رفع آن اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha