ارسال 250 اثر به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی
کد خبر: 3821849
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
تقوی خبر داد:

ارسال 250 اثر به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی

گروه ادب ــ رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از ارسال 250 اثر به دبیرخانه بیست و ششمین دوره کتاب سال دانشجویی خبر داد.

ارسال 250 اثر به دبیرخانه کتاب سال دانشجوییعادل تقوی، رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: فراخوان بیست و ششمین دوره کتاب سال دانشجویی از ابتدای اردیبهشت سال جاری منتشر شد و در این راستا حدود 250 اثر در گروه‌های مختلف طی یک ماه گذشته ارسال شده است که با توجه به فصل امتحانات، مهلت ارسال آثار تا پایان تیرماه تمدید شد.

وی افزود: شرط اولیه ارسال آثار برای این جشنواره، همزمان بودن تألیف و نگارش اثر با زمان تحصیل دانشجویان است و باید طی سال‌های 96 و 97 منتشر شده باشد.

تقوی بخش جنبی جشنواره را مورد تأکید قرار داد و گفت: بخش «نگارستان کتاب» و «ایده‌های برتر» در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی در دوره‌های اخیر ایجاد شده که ظرفیت مناسبی برای دانشجویان است تا ایده‌های خود را به صور غیرکتابی یعنی فیلم کوتاه، نماهنگ، داستان کوتاه، پویانمایی، استارتاپ و ... به دبیرخانه ارسال کرده و در رقابت با دانشجویان، آن‌ها را محک بزنند و در اجرای ایده‌ها از آن‌ها حمایت خواهد شد.

وی در پایان گفت: اختتامیه بیست و ششمین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha