فیلم «فرمانده» در یاسوج ساخته شد
کد خبر: 3821873
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

فیلم «فرمانده» در یاسوج ساخته شد

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید مستند کوتاه فرمانده به تهیه‌کنندگی حوزه هنری و کارگردانی سیدجواد هادی‌اصل مستندساز جوان هم استانی خبر داد.

فیلم «فرمانده» در یاسوج ساخته شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، سوم تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مستند فرمانده روایتی متفاوت از خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده کشور و حکایت گروهی از جوانان و مردان اهواز و چند استان دیگر بوده که توسط یک فرد دورهم جمع شده و تحت فرماندهی خود به مردم سیل‌زده خوزستان کمک‌رسانی می‌کنند اما این فرد ویژگی خاصی دارد.
وی افزود: مستند کوتاه فرمانده حاصل تلاش یک ماه حضور کارگردان جوان هم‌استانی در مناطق سیل‌زده است که در هفت دقیقه ساخته و تولید شده است و آماده حضور در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روحیه و سبک کار سید‌جواد هادی اصل مستند‌ساز هم استانی اینگونه بوده که بحبوحه بحران‌ها دنبال قهرمان می‌گردد و به آن نگاه ویژه دارد، ادامه داد: این فیلم نیز با معرفی شخصیتی خاص با عنوان فرمانده به معرفی یک قهرمان در میدان خدمت به سیل‌زدگان می‌پردازد.
انتهای پیام

captcha