باشگاه معماران مرکز معماری اسلامی حوزه هنری تأسیس شد
کد خبر: 3821898
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

باشگاه معماران مرکز معماری اسلامی حوزه هنری تأسیس شد

گروه هنر ــ گردهم آوردن هنرمندان و فعالان متعهد در ریز یک سقف به عنوان یک دغدغه‌ اصلی در حوزه هنری همیشه مطرح بوده‌ است از همین رو موضوع «باشگاه هنرمندان» در حوزه هنری شکل گرفت و این باشگاه با عنوان «کتب مهر» توسط حوزه تأسیس شد.

به گزارش ایکنا  به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مرکز معماری اسلامی، تأسیس «باشگاه معماران» را بر عهده گرفت و امروز (سوم مردادماه) در حال راه‌اندازی و اجرای برنامه‌های آن هست. به طور مشخص چند هدف و اتفاق را از رهگذر راه‌اندازی این باشگاه دنبال می‌کنیم که یکی از مهمترین اهداف و اتفاقاتی که در این باشگاه اتفاق خواهد افتاد، این است که بدنه فعالان حوزه معماری و شهرسازی با هم ارتباط و تعامل برقرار کرده و شناخت و اطلاعات کافی‌ای نسبت به همدیگر را پیدا کنند.
یکی دیگر از اهداف ما در اختیار گذاشتن یک فضای اشتراکی برای حوزه معماری است تا استارت‌آپ‌هایی که در این یعنی معماری و شهرسازی فعال‌‌اند، بتوانند از این فضای اشتراکی استفاده کرده و تأثیرات لازم را بر مخاطبانشان داشته باشند.
برگزاری و مدیریت مجموعه کارگاه‌های آموزشی با هدف احیای هنر‌های سنتی و شکل‌گیری سبک معماری ایرانی اسلامی، از دیگر اهداف مهم ما در این باشگاه است. برنامه‌ریزی‌های خوبی برای این کارگاه‌ها انجام شده تا افرادی که عضو باشگاه معماری هستند بتوانند با شهریه کمتری و با تخفیف ویژه‌ای در این دوره‌ها شرکت کنند و نهایتاً این برنامه‌ها به ارتقای آگاهی و دانش معماری در کشور ما منجر شود.
مرکز معماری اسلامی، برای حضور افراد و اعضا در سه سطح برنامه‌ریزی کرده است و می‌شود گفت که به فراخور خدمات به یک سطح‌بندی رسیده؛ «اعضای هنرجو»، «اعضای منتخب» و «اعضای پیشکسوت».
در سطح اول با جامعه هنرجویان مواجه است و خدماتی برای آن‌ها تدارک دیده شده‌ است. این‌ها هنرجویان معماری هستند که عضو باشگاه می‌شوند و مرکز معماری اسلامی در خدمتشان خواهد بود، اما افرادی که در دوره‌های عالی معماری اسلامی در قالب همین باشگاه برگزار می‌شود؛ شرکت‌کنند و به سطح قابل قبولی برسند، می‌توانند به عنوان اعضای منتخب مرکز معماری در باشگاه حضور داشته باشند. این گروه از خدمات ویژه آموزشی و پژوهشی و رفاهی برخوردار خواهند بود.
همراهان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس اینترنتی http://www.maktabemehr.ir/ و برای کسب اطلاعات بیشتر به ادمین مرکز معماری اسلامی به آدرس @irac_admin مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha