162 کشور؛ مهمان مسابقات زیباترین تلاوت و اذان عربستان
کد خبر: 3821921
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

162 کشور؛ مهمان مسابقات زیباترین تلاوت و اذان عربستان

گروه بین‌الملل ـ اداره کل رفاه عربستان از مشارکت 13 هزار شرکت‌کننده از 162 کشور جهان در مرحله نخست مسابقات زیباترین تلاوت و اذان در این کشور خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه عربستانی الریاض؛ فراخوان شرکت در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی زیباترین تلاوت و اذان در عربستان دوم خردادماه(22 ماه می 2019) از سوی اداره کل رفاه عربستان اعلام شد و تاکنون 13 هزار نفر از 162 کشور جهان در مرحله نخست این رقابت‌ها که تا 31 تیرماه ادامه دارد، شر‌کت کرده‌اند.
 
در مرحله نخست این مسابقات، علاقه‌مندان از سراسر جهان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات به آدرس «https://quranathanawards.com»، فایل تلاوت یا اذان خود را ارسال کنند.
 
مرحله دوم این دوره مسابقات که شامل گزینش شرکت‌کنندگان است، به مدت یک ماه و از تاریخ دوم مرداد تا اول شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد و بلافاصله پس از آن از دوم شهریورماه مرحله داوری با اجرای زنده شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود و این مرحله تا دوم مهرماه ادامه دارد.
 
سوم مهرماه تا سوم آبا‌ن‌ماه نیز زمان برگزاری مرحله پایانی و نهایی این مسابقات اعلام شده است و در پایان نفرات برتر تجلیل خواهند شد.

ارزش جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقات 12 میلیون ریال سعودی معادل(3.2 میلیون دلار) خواهد بود و آشنایی جهانیان با تنوع فرهنگی جهان اسلام، تشویق نوجوانان و جوانان جهان اسلام به تلاوت و ترتیل قرآن، کشف تلاوت‌های زیبا از اهداف برپایی این رقابت‌ها است.
 
شرکت‌کنندگان برای نام‌نویسی و اطلاع از جزئیات بیشتر و شرایط مشارکت در این دوره مسابقات می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی «https://quranathanawards.com» که به دو زبان انگلیسی و عربی راه‌اندازی شده است، مراجعه کنند.
 
انتهای پیام
 
captcha