آغاز اجرای طرح «جهاد همبستگی» در فردیس
کد خبر: 3821923
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

آغاز اجرای طرح «جهاد همبستگی» در فردیس

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: طرح جهاد همبستگی با محوریت هر مسجد یک خانه برای کمک به سیل‌زدگان در فردیس آغاز شد.

آغاز اجرای طرح جهاد همبستگی در فردیس

احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این طرح با هدف کمک و یاری‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده و سیل‌زده اجرایی شده است.
وی افزود: هر طرحی که موجب شود درد و آلامی از مردم سیل‌زده کاهش پیدا کند مورد استقبال عمومی مردم است و امیدوارم با پیگیری‌های مستمر تمامی دستگاه‌های اجرایی این طرح با موفقیت به پایان برسد.
علیزاده با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند تمام مایحتاج مردم سیل‌زده را تأمین کند، گفت: براین اساس هر فرد می‌تواند در حد بضاعت مالی خود به سیل‌زدگان کمک کند.
وی بیان کرد: این طرح دارای ابعاد گوناگونی است که مردم شهرستان فردیس می‌توانند با محوریت مساجد و با شعار هر مسجد یک خانه در تأمین مسکن سیل‌زدگان شریک باشند.
فرمانده سپاه فردیس گفت: در طرح جهاد همبستگی ملی هر بانک در ساخت و تعمیر یک مدرسه همیاری خواهد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس با بیان اینکه در این طرح مساجد با استفاده از توان و ظرفیت مردم برای ساخت منازل سیل‌زدگان به یک پایگاه تبدیل می‌شوند، افزود: هدف از طرح جهاد همبستگی ملی از یک طرف اتصال چند مجموعه اجرایی به یکدیگر و از طرفی شناسایی مساجد و گروه‌های جهادی است که بتواند متولی اجرایی یک یا چند واحد مسکونی شوند.
انتهای پیام

captcha