همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در شیراز برگزار شد
کد خبر: 3822012
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در شیراز برگزار شد

گروه اجتماعی ــ همایش ملی «بیانه گام دوم انقلاب اسلامی» به همت سپاه فجر فارس طی روز‌های ۲ و ۳ تیرماه جاری در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌همت معاونت علمی و پژوهشی سپاه فجر فارس، همایش ملی «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» به‌منظور تبیین بیانیه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری طی روزهای 2 و 3 تیرماه جاری در شیراز برگزار شد.
این همایش برای نخستین بار در استان فارس اجرا شد كه در آن كارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور نخبگان استان فارس كه در آینده رسالت مطالبه‌گری‌های مردم از مسئولان را دارند، اجرا شد.
در این همایش علیرضا صدر، مدرس و عضو هیئت علمی دانشكده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و همچنین ابوذر یاسری، مدرس دانشگاه امام حسین(ع) و رئیس اندیشكده حكمرانی شهید محمدباقر صدر به سخنرانی پرداختند.
ایمان ایمانی‌فر، دبیر این همایش در حاشیه این برنامه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک راهبرد بزرگ برای ایجاد تمدن بزرگ اسلامی و احیای علوم انسانی اسلامی است لذا نسل جوان انقلابی باید این امر مهم را در اولویت‌های آموزشی و تبلیغی قرار دهد.
وی با یادآوری فعالیت مؤسسه آركا در این همایش گفت: این مؤسسه در نظر دارد که با برگزاری یک کارگاه 26 جلسه‌ای به منظور تربیت مدرس، نخبگانی را به جامعه اهدا کند که متن دقیق بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین و تفسیر کنند.
ایمانی‌فر ادامه داد: این دوره با 14 عنوان درسی درباره تفسیر و شرح اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب از نگاه داخلی و جهانی از تاریخ 18 لغایت 22 تیر برگزار می‌شود و شاخص‌ترین اساتید آن نیز نادر طالب‌زاده، عبدالرسول علم‌الهدی، محسن سلیمانی و غیره هستند.
انتهای پیام

captcha