سارق حرفه‌ای طلاجات در ایلام دستگیر شد
کد خبر: 3822024
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

سارق حرفه‌ای طلاجات در ایلام دستگیر شد

گروه اجتماعی - رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار طلاجات به همراه همدستانش در ایلام دستگیر شد.

سارق حرفه‌ای طلاجات در ایلام دستگیر شد
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، علی مهری، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام امروز، سوم تیر‌ماه اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت منزل موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار‌ کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی با انجام عملیات اطلاعاتی و به‌کارگیری منابع، رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار که تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود در این پرونده پیدا کردند.
مهری یادآور شد: با هماهنگی مرجع قضایی و بازبینی دوربین‌های مداربسته مغازه خریدار طلاجات سرقتی، مشاهده شد این سارق به همراه همسر و مادر همسرش اقدام به فروش این طلاجات کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از عودت طلاجات فروخته شده به پلیس آگاهی استان خبر داد و یادآور شد: مشخص شد این سارق حرفه‌ای مقداری از طلاجات سرقتی را در یکی از شهرهای استان همجوار به فروش رسانده است.
وی با اشاره به اینکه ۲ همدست متهم در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شدند، تصریح کرد: در حالی که متهم به یکی از استان‌های مرکزی گریخته بود، با انجام ردزنی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه سارق پیدا و طی یک عملیات منسجم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به استان ایلام بازگردانده شد.
مهری با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد، گفت: پلیس به مجرمان اجازه برهم زدن امنیت و آرامش مردم را نمی‌دهد و با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.
انتهای پیام
captcha