طرح ناظر نیروی انتظامی تأثیرات خوبی داشته است
کد خبر: 3822032
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

طرح ناظر نیروی انتظامی تأثیرات خوبی داشته است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی فقیه در استان با تأكید بر برخورد با ناهنجاری‌ها، گفت: طرح ناظر(حجاب) نیروی انتظامی تأثیرات خوبی در جامعه داشته است.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 3 تیرماه در دیدار با فرمانده انتظامی این استان بر لزوم برخورد با هنجاری‌ها تأكید و به طرح ناظر(حجاب) ناجا در این زمینه اشاره كرد و گفت: طرح ناظرنیروی انتظامی تأثیرات خوبی در جامعه داشته است.
وی همچنین اهمیت برقراری امنیت در جامعه اسلامی را یادآور شد و گفت: اگر مردم در جامعه امنیت كافی را داشته باشند، مسائل دیگر نیز كنترل می‌شود.
آیت‌الله دژكام با تأكید بر لزوم تعامل بیش از پیش نهادهای امنیتی و انتظامی و روحانیت در جامعه، افزود: نیروی انتظامی در جامعه باید تقویت شود تا بتواند نقش خود را به خوبی ایفا كند.
امام جمعه شیراز گفت: خدمت كردن در استان فارس با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردش، كاری دشوار است ولی اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال نیز زیاد است.
در ادامه سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: برای ایجاد امنیت و آرامش مردم در جامعه تلاش می‌كنیم و هر كاری كه این امنیت را خدشه‌دار كند، با آن مقابله می‌كنیم.
وی افزود: دشمنان به دنبال روزنه و فرصتی هستند تا اقدامات خود را بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، ولی همواره با رهبری‌های حكیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، هوشیاری نیروهای مسلح، مردم و مسئولان، آن‌ها در این مسیر ناكام مانده‌اند.
انتهای پیام

captcha