استان مرکزی؛ در زمره استان‌های امن و آرام کشور
کد خبر: 3822060
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

استان مرکزی؛ در زمره استان‌های امن و آرام کشور

گروه اجتماعی - دادستان عمومی و انقلاب اراک تعامل بین دادگستری استان و نیروی انتظامی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تعامل حاصله از فعالیت دستگاه قضا و پلیس منتج به ایجاد امنیت پایدار شده است، خوشبختانه با فعالیت شبانه‌روزی این دو دستگاه استان مرکزی از زمره استان‌های نه تنها امن بلکه آرام کشور محسوب می‌شود.

استان مرکزی؛ در زمره استان‌های امن کشور

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، عباس قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب اراک، امروز در نشست مشترک دادستان های حوزه قضایی با فرمانده و معاونین فرماندهی انتظامی استان مرکزی که در دادسرای اراک برگزار شد، تعامل بین دادگستری استان و نیروی انتظامی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تعامل حاصله از فعالیت دستگاه قضا و پلیس منتج به ایجاد امنیت پایدار شده است، خوشبختانه با فعالیت شبانه‌روزی این دو دستگاه استان مرکزی از زمره استان‌های نه تنها امن بلکه آرام کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: امنیت امروز مرهون زحمات همه تلاشگران در ابعاد مختلف است، دستگاه قضا و پلیس همواره دوشادوش یکدیگر سعی دارند نظم خوبی در استان حاکم شود. اگر این تعامل نبود خیلی از مشکلات، آسیب‌ها و معضلات از بین نمی‌رفت و بسیاری از کشفیات به وقوع نمی‌پیوست.

قاسمی اظهار کرد: همواره قضات ما در مظلومیت به سر می‌برند و تنها شهید بهشتی مظلومانه به شهادت نرسید، بلکه امروز شاهدیم نیروهای خدوم دستگاه قضا توسط افراد به شهادت می‌‌رسند. قضات دارای محدودیت‌هایی هستند و قضات انقلابی متعهد باید در برابر افراد ذی‌نفوذی که فشار وارد می‌کنند ایستادگی کرده و با عدالت رأی صادر کنند، همراهی بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی ضامن امنیت است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه و پیگیری‌های لازم دستگاه قضا و پلیس نظم، امنیت و عزت را برای افراد جامعه به ارمغان آورده است، اظهار کرد: اگر دستگاه قضایی و پلیس در جامعه ایفای نقش نکنند هرج و مرج فراوانی در جامعه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

captcha