اصل تحریم به خاطر از بین بردن سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است
کد خبر: 3822079
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

اصل تحریم به خاطر از بین بردن سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن سرمایه‌های اجتماعی است، گفت: اصل تحریم به خاطر فشار آوردن به مردم و از بین بردن سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به نظام صورت گرفته است.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، سوم تیرماه در نودو نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سنندج اظهار کرد: دشمنان نظام در جنگ مستقیم اقتصادی با کشور هستند و لازم است موضوع اقتصاد همواره در دستور کار شورای فرهنگ عمومی باشد.


وی با بیان اینکه اصل و اساس هر کشوری مردم است، افزود: مردم صاحب انقلاب هستند و بر همین اساس دشمن تلاش می‌کند با شکل‌های مختلف مردم را از نظام بگیرد.


رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی می‌تواند با کار فرهنگی تأثیرگذار سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را در جامعه تقویت و ترویج دهد و بایستی این مهم در دستور کار این شورا باشد.


وی با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن سرمایه‌های اجتماعی است، اعلام کرد: اصل تحریم به خاطر فشار آوردن به مردم و از بین سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به نظام صورت گرفته است.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: استان کردستان در تعدادی از شاخص‌های خدماتی از متوسط کشوری بالاتر است اما مخالفان و معاندان نظام تلاش می‌کنند این مسئله را در استان نهادینه کنند که کردستان استانی محروم است که باید با دقت نظر با این توطئه‌ها بیش از پیش مقابله کرد.


آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به برگزاری کنگره ٥٤٠٠ شهید استان کردستان نیز اشاره و عنوان کرد: به برکت شهدای انصار و مهاجران کردستان پهپاد امریکای که قصد جاسوسی از کشور را داشت، در روز برگزاری این کنگره ساقط شد.


وی از پوشش رسانه‌ای کنگره ٥٤٠٠ شهید استان نیز قدردانی و یادآور شد: مسئولان ما باید با دقت نظر مسائل و مشکلات استان را زیر نظر داشته باشند و اجازه ندهند مسائل پیش پا افتاده مانع توسعه و پیشرفت شود.
انتهای پیام

captcha