محفل انس با قرآن در حرم مطهر رضوی برگزار شد
کد خبر: 3822114
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

محفل انس با قرآن در حرم مطهر رضوی برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ محفل انس با قرآن با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و گروه تواشیح نجل‌الهدی، دوشنبه، سوم تیرماه و از ساعت 18 در ایوان مقصوره صحن گوهرشاد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این محفل نورانی که با اجرای ابراهیم الهی همراه بود، سیدعلی مؤمنیان، حافظ کل قرآن به ارائه محفوظات خود با روش‌های مختلف پاسخگویی و آدرس‌دهی شماره صفحه، شماره آیه و نام سوره پرداخت و هدف از ارائه نمایشی برنامه حفظ را ایجاد شور و انگیزه در علاقه‌مندان و یادآوری برکات آن در حافظه حافظ قرآن و نظم در زندگی توصیف کرد.
وی در ادامه به زندگی مرحوم آیت‌الله سیدابوالقاسم موسوی خویی اشاره و تصریح کرد: او در سن 70 سالگی احساس ضعف در حافظه و فراموشی کرد و سپس به حفظ قرآن روی آورد و موفق شد در 73 سالگی کل قرآن را حفظ و حافظه خود را تقویت کند.
بر اساس این گزارش، علوی‌منش و علیپور، قاریان نوجوان و پورآشوری، از جمله قاریانی بودند که به تلاوت قرآن پرداختند و محمدجواد کاشفی، قاری بین‌المللی به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه نساء پرداخت و در پایان احمد ابوالقاسمی، قاری و داور بین‌المللی آیاتی از سوره مبارکه نحل را تلاوت کرد که با تشویق فراوان حاضران در مجلس رو‌به‌رو شد و گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی نجل‌الهدی نیز قطعه‌ای دو زبانه را در مدح و منقبت امام رضا‌(ع) اجرا کردند.
ابراهیم الهی 
انتهای پیام
captcha