شهید بهشتی در مسیر آگاهی‌بخشی برای ولایت‌پذیری بود
کد خبر: 3822146
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
رئیس دادگستری کوهبنان:

شهید بهشتی در مسیر آگاهی‌بخشی برای ولایت‌پذیری بود

کانون خبرنگاران نبأ ــ محمدمهدی میرزایی گفت: آیت‌الله بهشتی در روز هفتم تیرماه سال 60 به همراه ۷۲ یار مخلص انقلاب توسط منافقین به شهادت رسیدند؛ ایشان شخصیتی بیدار، پرتلاش، مخلص و متعهد بود که به مردم آگاهی می‌داد تا در کنار ولایت باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور رئیس دادگستری، دادستان، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از جوانان و ورزشکاران کوهبنان جلسه پرسش و پاسخ، سوم تیرماه در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
محمدمهدی میرزایی، رئیس دادگستری کوهبنان در این نشست گفت: در روز هفتم تیرماه آیت‌الله بهشتی به همراه ۷۲ یار مخلص انقلاب توسط منافقین به شهادت رسیدند؛ ایشان شخصیتی بیدار، پرتلاش، مخلص و متعهد بود که به مردم آگاهی می‌داد تا در کنار ولایت باشند.
وی با بیان اینکه صبر و متانت شهید آیت‌الله بهشتی، دشمن را به ستوه آورده بود، اظهار کرد: دشمن به ترور شخصیت ایشان اقدام کرد تا حذف فیزیکی شهید را رقم بزند که در نهایت با خیانت افرادی همچون بنی‌صدر این شخصیت بزرگوار به شهادت رسید.
رئیس دادگستری کوهبنان یادآور شد: انقلاب اسلامی در حقیقت عدالت اسلامی را رقم زد؛ جامعه ما مبتنی بر اصول اسلامی بوده و افتخاری بزرگ است که ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم.
در روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۲ تا پایان وقت اداری ملاقات عمومی با مردم داریم، ولی در هفته قوه قضاییه در هر ساعتی از روز جواب‌گوی مراجعان هستیم.

وی  تأکید کرد: رکن هر جامعه‌ای جوانان هستند که در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بیشترین نقش را دارند؛ متأسفانه بحث مواد مخدر تعدادی از جوانان را گرفتار کرده است در حالی که می‌بایست جوانی خود را صرف توسعه و پیشرفت کنند.
میرزایی با اشاره به اینکه دشمن به‌دنبال ضربه زدن به انقلاب است، افزود: نیروی انتظامی تلاش شبانه‌روزی برای مقابله با سوداگران مواد مخدر دارد، اما همکاری همه ضروری است. هر قدمی در راه مبارزه با مواد مخدر برداریم در راستای توسعه جامعه است.
وی بیان کرد: در روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۲ تا پایان وقت اداری ملاقات عمومی با مردم داریم، ولی در هفته قوه قضاییه در هر ساعتی از روز جواب‌گوی مراجعان هستیم.
رئیس دادگستری کوهبنان تصریح کرد: زیر بنای نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند که همواره باید مورد احترام واقع شوند؛ قانون برای همگان است و همگان در برابر قانون یکسان هستند و استثنا نداریم.
میرزایی یادآور شد: انجام بسیاری از کارها به‌دلیل عدم آگاهی است که منجر به جرم می‌شود. لذا، پیشگیری از جرم به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی نیاز دارد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha