جزئیات زخمی شدن فرمانده انتظامی زابل
کد خبر: 3822175
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

جزئیات زخمی شدن فرمانده انتظامی زابل

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی شهرستان زابل شب گذشته، 3 تیرماه در حین انجام مأموریت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه پهلو دچار جراحت شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، احمد ثمره حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان زابل شب گذشته، 3 تیرماه در حین انجام مأموریت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه پهلو دچار جراحت شد.
محمد قنبری، فرمانده انتظامی استان در این خصوص بیان کرد: ساعت 23:30 شب گذشته در اجرای حکم دستگیری فردی شرور و سابقه‌دار، تیمی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان زابل با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: با نزدیک شدن مأموران انتظامی به محل مخفیگاه این فرد شرور، متهم با یک قبضه سلاح گرم به سمت خودرو تیراندازی کرد که در این حادثه، احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل از ناحیه پهلو مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: این فرد شرور ساعتی پس از این حادثه دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاهش دو قبضه سلاح کلاشنیکف، هشت تیغه خشاب حاوی 234 فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری دو لول به همراه 180عدد فشنگ شکاری و 165 عدد پوکه فشنگ شکاری، دو عدد فشنگ پرکن اسلحه شکاری، یک عدد شوکر ، دو عدد سینه خشاب کلاشنیکف، یک عدد سینه خشاب اسلحه شکاری و یک قبضه شمشیر کشف کردند.
وی افزود: متهم پس از بازجوئی‌های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. حال عمومی سرهنگ حسینی مساعد بوده و در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) زابل در حال طی مراحل درمان است.

انتهای پیام

captcha