راه‌اندازی تیم علمی و تحقیقاتی در مسجد داودقلی زنجان
کد خبر: 3822193
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

راه‌اندازی تیم علمی و تحقیقاتی در مسجد داودقلی زنجان

گروه اجتماعی ــ یک جوان محقق و فعال اجتماعی از راه‌اندازی تیم علمی و تحقیقاتی در مسجد داودقلی خبر داد و گفت: این کار در راستای استعدادیابی جوانان و نوجوانان انجام می‌شود.

راه‌اندازی تیم علمی و تحقیقاتی در مسجد داودقلی زنجاندو نفر از جوانان موفق و بااستعداد مسجد داودقلی زنجان موفق شدند «شارژ پرتابل پرتو» را اختراع کنند. یکی از فایده‌های این طرح کاهش هزینه‌ها و تسهیل شارژ بیسیم‌ها و پروژه‌های مخابراتی است. مسجد داودقلی زنجان مسجدی با فضای کم است، اما به محفل و محل رجوع جوانان و نوجوانان و قشرهای مختلف تبدیل شده و فعالیت‌های مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در آن انجام می‌شود.
امیر کرمی و علی عابدی جوانان خلاق و قرآنی مسجد داودقلی زنجان هستند که هم پژوهش و پیشرفت علمی را در اهداف زندگی خود گنجاندند و هم فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود را با قوت انجام می‌دهند.
کرمی مدرس رباتیک مسجد داودقلی زنجان است که در طول سال در این مسجد خدمات علمی انجام می‌دهد و نوجوانان و جوانان را در ارتقای سطح دانش راهنمایی می‌کند.

امیر کرمی، مدرس رباتیک مسجد داودقلی زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، هدف این اختراع را بالا رفتن سرعت عملیاتی یگان‌های نظامی و مراکز تحقیقاتی و دسترسی آسان به انرژی اعلام کرد و افزود: این اختراع و پژوهش‌های علمی خود را مرهون توفیقات الهی می‌دانم که این توفیقات به واسطه فعالیت در مسجد به دست آمده است.
وی در ادامه عامل موفقیت خود را حمایت‌ها و همراهی مدیریت علمی و خوش فکر عوامل مسجد داودقلی دانست و گفت: همراهی و حمایت مسجد و میدان دادن به جوانان از ویژگی‌های مهم مسجد داودقلی زنجان است.
این جوان مخترع با تشویق جوانان به حضور در مساجد و انجام فعالیت‌های جمعی ابراز کرد: من به مسجدی بودن خود افتخار می‌کنم و این اختراع را تقدیم جوانان و نوجوانان مسجد داودقلی می‌دارم.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تربیتی، علمی و فرهنگی با حمایت و همراهی حجت‌الاسلام علی‌اصغر ولایتی، امام جماعت این مسجد و حسین جوادی، معاون علمی و پژوهشی مسجد داودقلی زنجان رونق گرفته است.
کرمی از تشکیل تیم علمی و تحقیقاتی در مسجد داودقلی جهت استعدادیابی جوانان و نوجوانان زنجانی خبر داد و افزود: امیدواریم در آینده با حمایت‌های مدیریت مسجد داودقلی، این مکان مقدس، قطب علمی شهر زنجان شود.
انتهای پیام
captcha