۲۸ مرداد؛ زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های ایلام
کد خبر: 3822194
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

۲۸ مرداد؛ زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های ایلام

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری آزمون استخدامی در ۲۸ مرداد، برای استخدام ۲۵ نفر در استان ایلام خبر داد.

28 مرداد؛ زمان برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های ایلام
سید‌غلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام در گفت‌‌وگو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با اداره‌کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری، آزمون استخدامی آتش‌نشانی استان ایلام توسط جهاددانشگاهی ایلام برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: با برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی در 28 مرداد، سال جاری 23 آتشنشان و 2 راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین در ادارات آتش نشانی شهرستان‌های آبدانان، ایلام، ایوان، بدره، چرداول، مهران و صالح‌آباد استخدام می‌شوند.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفـت: این آزمون که جهت مشاغل عملیاتی است در دو مرحله علمی و عملی برنامه‌ریزی شده، که آزمون علمی آن در تاریخ 28 مرداد برگزار خواهد شد و آزمون عملی از بین قبول‌شدگان با سه برابر ظرفیت پذیرش برگزار می‌شود که زمان آزمون عملی بعد از اعلام نتایج مرحله اول اطلاع‌رسانی خواهد شد.
حسینی با بیان اینکه شرایط عمومی و اختصاصی احراز مشاغل مربوطه در دفترچه آزمون به‌زودی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید، گفت: ثبت نام متقاضیان برای این آزمون ۱۰ تیر آغاز خواهد شد.
انتهای پیام
captcha