آمران به معروف پشتوانه قضایی و ضابطی می‌خواهند
کد خبر: 3822211
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س):

آمران به معروف پشتوانه قضایی و ضابطی می‌خواهند

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیر قرارگاه 19 دی استان قم بيان كرد: پشتوانه قضایی و ضابطی باید حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد تا بتوانند در راستای رفع ناهنجاری‌ها تأثیرگذاری لازم را به دنبال داشته باشد.

آمران به معروف پشتوانه قضایی و ضابطی می‌خواهند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌اکبر حسینی‌نژاد، در نشست قرارگاه ۱۹ دی که سوم تیر در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای تحقق اهداف این قرارگاه تأکید و اظهار کرد: ما باید بتوانیم ظرفیت‌های کاری را به درستی بشناسیم و به بسیج این ظرفیت‌ها برسیم.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه شهر قم نسبت به دیگر شهرهای کشور ظرفیت‌های متفاوتی دارد، اضافه کرد: همانطور که همگان نسبت به این شهر انتظارات متفاوتی دارند باید تلاش کنیم به این انتظارات جامعه عمل پوشانده شود.

دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم بر لزوم آموزش گسترده نیروهای خودجوش تأکید کرد و گفت: پشتوانه قضایی و ضابطی باید حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد تا بتوانند در راستای رفع ناهنجاری‌ها تأثیرگذاری لازم را به دنبال داشته باشد.

وی از جایگاه تأثیرگذار مراجع و علما در میان اقشار مختلف مردم یاد و تصریح کرد: مراجع تقلید با توصیه‌های عمومی خود می‌توانند مردم را برای حضور در صحنه بسیج کنند و مساجد با توجه به ظرفیت‌های موجود خود باید پای کار بیایند تا کار به صورت کامل دنبال شود.

جلال بيطرفان

انتهای پيام

captcha