بررسی نقش جمعیت در تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3822216
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

بررسی نقش جمعیت در تحقق اقتصاد مقاومتی

کانون خبرنگاران نبأ ــ رادیو معارف با پخش برنامه «اندیشه‌ها» تأثیر کمی و کیفی جمعیت را در تحقق اقتصاد مقاومتی بازگو می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جمعیت و نیروی ‏انسانی از مهمترین ظرفیت‌‏های درونی یک ملت است و اساساً اقتصاد باید در خدمت مردم باشد.

به همین دلیل برنامه «اندیشه‌ها» که اختصاص به پخش همایش‌های تخصصی در حوزه دین و دین‌پژوهی دارد؛ از پنجم تیر ماه ۹۸ با موضوع «نقش جمعیت در تحقق اقتصاد مقاومتی» به روی آنتن می‌رود.

ارتباط جمعیت با اقتصاد مقاومتی، راهبرد و راهکارهای اجرایی در زمینه جمعیت و تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله موضوعاتی است که با کارشناسی محمد‌جواد توکلی و علی‌اکبر محزون به آن پرداخته می‌شود.

همچنین این برنامه با کارشناسی سیدرضا حسینی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقا‌نظری به تبیین روابط متقابل جمعیت و تأمین اجتماعی با رویکرد اقتصاد مقاومتی،‌ خانواده و تأثیر کمی و کیفی آن در جمعیت پرداخته و راه حل‌های رشد جمعیت در اقتصاد مقاومتی را به سمع شنوندگان این رسانه دینی می‌رساند.

برنامه اندیشه‌ها به تهیه و سردبیری علی‌اصغر شرفی و اجرای حسین حیدری چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۴:۵۰ از امواج فضیلت و فطرت به روی آنتن می‌رود.

جلال بيطرفان

انتهای پيام

captcha