تجلیل از معلمان قرآن آماد و پشتیبانی هوایی نهاجا
کد خبر: 3822222
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

تجلیل از معلمان قرآن آماد و پشتیبانی هوایی نهاجا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم تجلیل از معلمان قرآن فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی روز گذشته، سوم تیر‌ماه، برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی نهاجا، مراسم تجلیل از معلمان قرآن با سخنرانی امیرسرتیپ دوم یعقوبی، فرمانده آماد و پشتیبانی هوایی، دوشنبه، سوم تیرماه در سالن همایش‌های عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی برگزار شد.
در این مراسم امیرسرتیپ دوم یعقوبی، فرمانده آماد و پشتیبانی هوایی، با بیان اینکه ملاک انسان در جهان باید بر مبنای قرآن استوار باشد، گفت: نقش اساتید قرآنی در یاری‌رسانی برای انتخاب بهترین راه و قرار گرفتن در مناسب‌ترین مسیر، بسیار مهم است و معلمان قرآن با توجه به ذائقه مخاطب باید روش‌های کوتاه‌مدت با بیشترین عمق و اثرگذاری را اتخاذ کنند.
یعقوبی در انتها با اشاره به تهدیدات متعددی که در دنیای امروزی متوجه جهان اسلام و بالاخص تشیع است، افزود: باید در مقابل تهدید، تجهیز مناسب داشته باشیم و چه بهتر که مسلمین، مجهز به سلاح قرآن باشند.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین نوروزی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی گفت: قرآن زندگی ما را متحول می‌کند؛ چراکه بهترین و کارآمدترین برنامه برای زندگانی بشر را می‌توان از همین قرآن استخراج کرد. یکی از ابزارهای پیشرفت، کلام خداست و از این روی قرآن باید در زندگی ما ساری و جاری باشد.
یادآور می‌شود، در پایان مراسم نیز از معلمان قرآن با اهدای جوایزی تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha