افتتاحیه دوره «تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده» در مشهد
کد خبر: 3822230
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
ششم تیرماه برگزار می‌شود؛

افتتاحیه دوره «تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده» در مشهد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم افتتاحیه دوره «تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده» مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) با همکاری هیئت اندیشه‌ورز زن و خانواده مرکز مدیریت، پنج‌شنبه، ششم تیرماه در این مدرسه برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم افتتاحیه دوره «تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده» با حضور اساتید، مربیان و دانش‌آموختگان دوره‌های گذشته و داوطلبان این دوره، پنج‌شنبه، ششم تیرماه، ساعت 9 در مرکز پژوهشی مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار خواهد شد.
همچنین در این مراسم مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران، مسئولان مراکزعلمی فعال در حوزه زن و خانواده و اعضای مرکز تخصصی زن و خانواده اسلام‌شناسی حضور دارند.
این مراسم با سخنرانی آیت‌الله سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان، خانم علم‌الهدی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز زن و خانواده و خانم مقدسی، مدیرمسئول مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)، و جلسه پرسش و پاسخ پیرامون دوره تربیت پژوهشگر در حوزه زن و خانواده همراه است.
یادآور می‌شود، اولین کارگاه تخصصی این دوره  با موضوع «جریان‌شناسی نواندیشان دینی در حوزه زنان»، با حضور مهاجر میلانی، از اعضای هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده قم، پنج‌شنبه، ساعت 15 در سالن اجتماعات مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) واقع در چهارراه لشکر، امام خمینی 48 برگزار می‌شود.
فاطمه عطارزاده
انتهای پیام
captcha