بهترین راه مقابله با منکرات گسترش معروفات است
کد خبر: 3822271
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

بهترین راه مقابله با منکرات گسترش معروفات است

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: بهترین راه مقابله با منکرات و منکرآفرینان ترویج و گسترش معروفات و خوبی‌ها در جامعه است تا از این طریق دیگر مجال و فرصتی برای منکرآفرینی نباشد.

ضرورت ایستادگی مقابل جسارت به خون شهدا و ارزش‌های جامعه

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، چهارم تیرماه در جمع مسئولان با تجلیل از اقدام دادستان و رئیس‌کل دادگستری استان در جلوگیری از برگزاری کنسرت حاشیه‌آفرین در بجنورد، اظهار کرد: کنسرت‌ها و این‌گونه تجمعات نباید به ‌گونه‌ای باشد که افرادی از استان‌های دیگر به استان ما آمده باشند و بدنامی آن برای استان ما بماند.

وی خطاب به مسئولان مرتبط و نیروهای انقلابی، افزود: نگذارید مفسدان میدان‌دار شوند در غیر این صورت طلبکار می‌شوند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: باید جلوی جسارت‌های نسبت به نظام و خون شهدا و ارزش‌ها را ببندیم و نگذاریم منکرآفرینان مطالبه کرده و معروف آفرینان بدهی داشته باشند. البته باید آگاه باشیم که تا معروف‌ها را در جامعه نهادینه نکنیم منکرها کنار نمی‌روند.

وی با اشاره به روایت «قِیلَ مَا السَّدَادُ؟ قَالَ: دَفْعُ الْمُنْکرِ بِالْمَعْرُوفِ» افزود: از امام حسن(ع) سؤال شد: سَداد چیست؟ فرمود: پس زدن بدی با خوبی است. بر این اساس باید در جامعه ارزش‌ها پررنگ و برجسته باشد تا این معروفات، فسادها را کنار بزنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی افزود: بر این اساس باید همه ما نسبت به منکرات در جامعه حساس بوده و با احساس مسئولیت دینی و ملی در این زمینه، به مقابله با منکرات برخیزیم.

وی ادامه داد: در این زمینه بهترین راه مقابله با منکرات و منکرآفرینان ترویج و گسترش معروفات و خوبی‌ها در جامعه است تا از این طریق دیگر مجال و فرصتی برای منکرآفرینی نباشد.
انتهای پیام

captcha