پیام امام جمعه زابل به مناسبت هفته قوه قضاییه
کد خبر: 3822316
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

پیام امام جمعه زابل به مناسبت هفته قوه قضاییه

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین کیخا در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: قوه قضاییه به‌عنوان رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برقراری عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی جامعه نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین کیخا، امام جمعه زابل به مناسبت هفته قوه قضاییه پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:
«امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) در دیدار مسئولان قوه قضاییه ۹۱/۴/۷:
«واقعا اگر نظام اسلامی بتواند قوه قضاییه را آن‌چنان که در نظر اسلام است سامان دهد، اکثر مشکلات جامعه که ناشی از زیادی‌خواهی‌ها و تعدی‌ها و تجاوزهاست برطرف خواهد شد».
هفته قوه قضاییه، گرامیداشت شهدای حادثه هفت تیر، شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان و همچنین شهید آیت‌الله حسینی طباطبایی، افتخار مردم منطقه دارالولایه سیستان که در زمره یاران شهید بهشتی به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند، است.
قوه قضاییه به‌عنوان رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برقراری عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی جامعه نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کند، در دوره جدید ریاست قوه قضاییه با توجه به تحرک، پویایی و برنامه‌های آیت‌الله رئیسی که از نخبگان سیستان هستند، جهت بسط و گسترش عدالت، مبارزه بی‌امان با فساد، رفع اطاله دادرسی، خونی تازه در پیکر این قوه مهم به جریان افتاده و ان‌شاءالله توفیق روزافزون همراه ایشان و همکاران در تمام سطوح باشد.
اینجانب ضمن عرض خداقوت و آرزوی توفیق، هفته قوه قضاییه را به ریاست محترم حوزه قضایی، دادستان محترم، قضات عزیز و کارکنان خدوم حوزه قضایی وهمچنین وکلای ارجمند شهرستان زابل تبریک عرض می‌کنم.
والسلام علی جمیع عبادالله الصالحین
علی‌اکبر کیخا
امام جمعه شهرستان زابل».
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha