معنویات؛ حلقه گمشده امروز دستگا‌ه‌های اجرایی
کد خبر: 3822327
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

معنویات؛ حلقه گمشده امروز دستگا‌ه‌های اجرایی

گروه اجتماعی ــ مدیر شعب بانک سپه منطقه همدان بیان کرد: عدم وجود معنویات در مناسبت‌ها و مأموریت‌های سازمانی حلقه گمشده امروز دستگاه‌ها اجرایی و دولتی است.

معنویات؛ حلقه گمشده امروز دستگا‌ه‌های اجراییبه گزارش ایکنا از همدان، سیدکاظم ایروانیان، مدیر شعب بانک سپه منطقه همدان، امروز 4 تیرماه در گردهمایی فصلی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: همواره این مجموعه در طول عملکرد خود در راستای کیفیت بخشی به فعالیت‌های سازمانی خود به دنبال نگاه درست به نماز و معنویات بوده است.
مدیر شعب بانک سپه منطقه همدان افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته در استرالیا، 90 درصد از مدیران واحد‌های اقتصادی علاقمند به انجام مأموریت سازمانی خود همراه با رعایت اخلاق و معنویات هستند.
ایروانیان اضافه کرد: عدم وجود معنویات در مناسبت‌ها و مأموریت‌های سازمانی حلقه گمشده امروز دستگاه‌ها اجرایی و دولتی است، این نکته را نباید فراموش کرد که ایجاد معنویت در سازمان‌های دولتی، روح حاکم بر نظام سازمانی است.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور ائمه جماعات و دبیران اجرایی نماز در بنگاه‌های اقتصادی ادامه داد: این مهم برای همگان ثابت شده است که نه تنها در زندگی بلکه در حوزه کار و فعالیت سازمانی نیز با چشم پوشی از خطا‌های سازمانی، با تکیه بر نماز کمرنگ می‌شود.
مدیر شعب بانک سپه منطقه همدان ابراز کرد: بانک سپه به عنوان آغاز کننده توجه به معنویات، اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است که می‌توان به ارتقا پست سازمانی کارمندان مجموعه با انس با قرآن و حفظ آیات آن اشاره کرد.
ایروانیان اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، به کارمندان هر ی از شعب که حافظ یک جز قرآن باشند در مواردی غیر از مناسبت‌های سازمانی، ارتقا پست و جایگاه داده می‌شود.
وی ادامه داد: کارمندانی که حافظ 10 جزء قرآن باشند از نظر رتبه سازمانی، یک جایگاه ارتقاء می‌یابند، لذا توجه به قرآن و مباحث دینی و معنوی همواره برای مجموعه بانک سپه حائز اهمیت بوده است.
انتهای پیام

captcha